موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

جزییات اختتامیه آنلاین «موسیقی جوان»

جایزه «شجریان» متولد شد

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان در حالی با معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد که دبیر هنری این رویداد از پیشنهاد طراحی جایزه‌ای به نام محمدرضا شجریان در دوره‌های آتی سخن گفت.
در روزهای اخیر، اخبار و ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که بر لزوم پرداخت مبلغی پول در ازای بازدید از مزار محمدرضا شجریان، حکایت داشت؛ موضوعی که در ادامه پیگیری های ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم آن را به همراه داشت.
رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته به کرونا مبتلا شده بعد از بهبودی کامل تصمیم دارد روز اول آبان ماه کنسرتی را در کیش برگزار کند.
«هوروش بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ ایران از روز پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه سامانه فروش بلیت تازه‌ترین کنسرت خود در کیش را باز کرده است؛ آیا از این برنامه استقبال خواهد شد؟
سپیده خداوردی با انتشار این عکس نوشت: فردی چنین بزرگ و درخشان که سالهای سال حس ناب لذت بردن از هنر و موسیقی ایرانی رو برای مردم سرزمینش به ارمغان آورده بودند و افتخار و حیثیت موسیقی ایران زمین بودند وقتی میدیدند بچه های گروه به حمایت و کمک نیاز دارند اینچنین پدرانه و بی ریا دست یاری دراز می کردند.