موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام استاد شجریان

رئیس شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه برای نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان مکاتبات لازم صورت گرفته است، گفت: به زودی این نامگذاری توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

آخرین آیین‌های مذهبی خاکسپاری مرحوم محمدرضا شجریان همراه با پخش نوای جاودانه ربنای عرفانی استاد آواز ایران در محوطه آرامگاه فردوسی اجرا و پیکر وی در خاک توس کنار حکیم ابوالقاسم فردوسی آرام گرفت.
اطلاعیه شب گذشته بیمارستان جم:

استاد شجریان در کما است

بهلولی، عضو تیم پزشکی شجریان گفت: میزان هوشیاری استاد محمدرضا شجریان به عدد ۵ رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می‌برد.
تکذیب درگذشت استاد آواز ایران

شجریان زنده است

خبری که اکنون از بیمارستان جم می‌رسد حاکی از آن است که محمدرضا شجریان از دنیا نرفته است.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برخی مجمسه‌های شهری اخیر گفت: متاسفانه آثاری که این چند وقت در برخی شهرهای ایران شاهدش بودیم از منظر هنری، آثار درخور و شایسته‌ای نبود و از ساختار تکنیکی و جذابیت بصری و توانمندی سازنده برای خلق و اجرای یک اثر هنری برخودار نبودند.
حسن ریاحی به پیشنهاد رییس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.
بهرام نازمهر ـ خواننده پاپ ـ روز گذشته پس از تحمل دوره‌ ابتلا به ویروس کرونا، در حالی که در آی سی یو بستری بود، از دنیا رفت.
برگزیدگان مسابقه عکاسی از تشییع سراسری و باشکوه فرمانده سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «فرمانده من» مشخص شدند.