زناشوئی

صفحه زناشویی مجله پرسون به شما کمک میکند تا زندگی و رابطه زیبایی با همراه و همسر خود داشته باشید.

شرع مقدس اسلام به ازدواج عنایت و تأکید فوق العاده ای دارد. رسول خدابه مسلمین در امر مهم ازدواج تأکید فراوان کردند و از آن طرف مجرد بودن را مکروه شمرده اند.
یک مطالعه علمی که در زمینه عشق و یافتن شریک زندگی بین انسان‌ها انجام شده است نشان می‌دهد اصطلاح «عشق آدم را کور می‌کند» تا حد زیادی ریشه در واقعیت دارد.
کابوس های مربوط به خیانت، در این مقاله، یک رمزگشایی از دلایل و ابعاد عاطفی و روانی این پدیده گسترده را ارائه می‌دهد. با بررسی این کابوس ها، این مقاله به نقد و تفکر درباره چگونگی مدیریت و پیشگیری از این تجربه‌های ناخوشایند پرداخته و به خوانندگان اطلاعات جالبی ارائه می‌کند.
در این مقاله دعوای زوجین سر پول ، را بررسی خواهیم کرد. زمانی که مسائل مالی به سطح روابط زناشویی نفوذ می‌کند، دنیای روابط ممکن است با چالش‌های جدیدی روبرو شود. در این مقاله به علت‌ها و راه‌حل‌های ممکن برای حل دعواهای زوجین سر پول پرداخته خواهد شد.
القای حس ارزشمندی به همسر یک چالش مهم در زندگی زناشویی است. در این مقاله، به راه‌هایی پرداخته می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را با همسر خود تقویت کرده و حس ارزشمندی را در او القا کنید. با استفاده از این راهکارها، می‌توانید ارتباط محکم و پایداری با همسر خود برقرار کنید.
در این مقاله از ازدواج به دلیل ترس از حرف مردم یا دل کسی به عنوان یک واقعیت پرده‌ای برمی‌داریم؛ زمانی که افراد به دلیل فشار اجتماعی یا ترس از نقد دیگران به ازدواج می‌پردازند، روابطشان ممکن است با چالش‌های خاصی روبرو شود. این مسئله گاهی باعث می‌شود که افراد اقدام به ازدواج کنند، حتی اگر این تصمیم بر اساس عشق و اراده شخصی نباشد.
راسل گرانت یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین ستاره شناسان جهان است. او بیش از ۴۰ سال است که طالع بینی می‌نویسد و راهنمایی‌های نجومی ارائه می‌دهد و میلیون‌ها خواننده و بیننده را در بستر‌های مختلف رسانه‌ای جذب می‌کند. او به خاطر شخصیت کاریزماتیک، پیش بینی‌های دقیق و علاقه اش به طالع بینی معروف است.
قانون جدید طلاق از طرف زن چیست؟ در طی تاریخ قوانین مربوط به جدایی و طلاق دستخوش تغییرات زیادی شدند، از این رو اگر قصد جدایی از همسرتان را دارید، باید از جدیدترین قوانین به طور کامل مطلع باشید مثلا در صورت غیبت مرد در شرایط خاص امکان دادخواست طلاق برای زن فراهم است.
دومیلیون و ۵۰۰ هزار پسر مجرد در حالی زندگی در تنهایی را انتخاب کرده‌اند که برخی مسایل اقتصادی را در آن دخیل می‌دانند و برخی گریز از مسئولیت تشکیل خانواده را علت آن مطرح می‌کنند؛ باید دید که این گروه از جوانان چه درد‌های پشت پرده‌ای دارند که آگاهانه زندگی مجردی را انتخاب کرده‌اند؟
انجام کارهای مفید در ازدواج یکی از جنبه‌های مهم و پایه‌ای زندگی زناشویی است. در این مقاله به بررسی نکات کلیدی و راهکارهای موثر برای بهبود روابط و ایجاد هماهنگی در ازدواج می‌پردازیم. با انجام کارهای مفید، زندگی زناشویی را به یک تجربه مثبت و سازنده تبدیل کنید.
همه روابط گهگاهی از مسیر‌های سخت عبور می‌کنند، اما اگر یک رابطه رفتار‌ها یا لحظات مضر زیادی را پشت سر بگذارد نجات آن می‌تواند دشوار باشد. یک درمانگر سه راه برای تشخیص این که آیا رابطه یک زوج ممکن است با شکست همراه شود یا خیر را با ما به اشتراک می‌گذارد.
در این مقاله به نحوه‌ی تقویت ارتباطات و ایجاد ارتباطات عمیق‌تر برای پیدا کردن عشق و ارتقای کیفیت روابط پرداخته شده و نکات کلیدی برای رشد عاطفی و ارتباطات مثبت را بررسی خواهیم کرد.
انعطاف پذیری در رابطه به دلایل گوناگونی، از جمله بهبود ارتباطات و افزایش تعاملات مثبت در روابط، اهمیت دارد. با مطالعه این مقاله، به راهکارها و مزایای انعطاف پذیری در بهبود کیفیت یک رابطه پی خواهید برد.
ازدواج یک تصمیم مهم در زندگی هر کسی است، اما زمانی که یک نفر در رابطه یک عضو خدمت سربازی باشد، می تواند چالش های منحصر به فردی را به همراه داشته باشد. ازدواج‌های نظامی به فداکاری، صبر و ارتباطات زیادی نیز نیاز دارند تا به نتیجه برسند. در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف ازدواج با یک فرد نظامی می پردازیم.
این سوالی است که قرن‌ها ذهن مردان را به خود مشغول کرده است: یک شریک زندگی بی‌نقص برای زنان چه ویژگی‌هایی دارد؟ اکنون، دانشمندان دانشگاه گوتینگن آلمان فکر می‌کنند بالاخره به یک پاسخ رسیده‌اند.
در این مقاله، اهمیت باکرگی زنان در ازدواج را بررسی می‌کنیم. این موضوع نه‌تنها به عنوان یک ارزش فردی بلکه به عنوان یک عامل مهم در پایداری و سلامت خانواده‌ها تاثیرگذار است. آگاهی از این اهمیت، به زوج‌ها کمک می‌کند تا با مسئولیت و درک عمیق‌تری به ازدواج خود نگاه کنند.
یک خانواده‌درمانگر درباره معیارهای یک خانواده سالم گفت: استحکام یک خانواده با درک تفاوت‌ها، گفت‌وگو و رفع سوءتفاهم‌ها فراهم می‌شود که رویکردی صمیمی، روشن و محترمانه است و رویکردی آمرانه، عاجزانه و با سکوت‌های آزاردهنده نیست؛ باید آگاه باشیم قهر و سکوت یک خانواده نشانه سالم بودن آن نیست.