زناشوئی

صفحه زناشویی مجله پرسون به شما کمک میکند تا زندگی و رابطه زیبایی با همراه و همسر خود داشته باشید.

گاهی اوقات خانم‌ها با شما درد و دل می‌کنند و شما دوست دارید که سریعاً برای آن‌ها راه حل پیدا کنید؛ اما در واقع آن‌ها به دنبال راه حل نیستند؛ بلکه دوست دارند که حرف‌هایشان شنیده شود و کسی از احساسات آن‌ها با خبر گردد.
درست است که پذیرفته نشدن خواستگاری می تواند ضربه بزرگی به اعتماد به نفس شما وارد کند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که ارزش شما به عنوان یک فرد، به هیچ وجه به این بستگی ندارد که آیا کسی شما را می خواهد یا خیر.
«دوستم داره- دوستم نداره؟!» این قدیمی‌ترین سوال کتاب‌هاست، اما برای پاسخ دادن به آن نیازی نیست گلبرگ‌های گل را بکنید یا به فالگیر مراجعه کنید.
ازدواج یکی از تصمیمات مهم در زندگی انسان‌ها است که ممکن است به مختلفی صورت‌ها و با افراد مختلف صورت گیرد. یکی از شرایطی که ممکن است پیش بیاید، ازدواج با یک فرد سن بالا یا تازه وارد مرحله سالخوردگی است.
اگر مردی واقعا تحت فشار زیادی باشد، به شما اعتماد می‌کند. به عنوان شریک عاطفی، شما کسی هستید که او می‌خواهد برای رهایی از استرس با او صحبت کند. عجیب است که فرد مدام از این بهانه برای لغو قرار ملاقات‌هایش استفاده کند. به نظر می‌رسد که او علاقه‌اش را از دست داده است.
در بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند آرتریت یا دیابت، دعوا و مرافعه‌های زناشویی با پیامدهای جسمی همراه است. محققان دریافتند در روزهایی که این افراد تنش بیشتری با همسرشان داشته‌اند، علائم بیماری‌ بدتر شده است.
آیا تا به حال متوجه شده‌اید که با همسرتان دعوا می‌کنید و فقط دارید در کلمات خودتان دست‌وپا می‌زنید یا در تلاش هستید تا افکار خودتان را واضح بیان کنید؟ این تجربه شاید ناامیدکننده باشد، مانع بیان عاطفی ما شود و ارتباط سالم و حل تعارض را مختل کند.
آیا شریک زندگی تان پیام‌های آنلاین را مخفی می‌کند و در رسانه‌های اجتماعی رفتاری طنازانه و همراه با عشوه گری دارد؟! آیا بهترین دوست را بیش از حد می‌بیند یا برای کمک به همان شخص بیش از اندازه جان فشانی می‌کند؟!
وظایف مرد نسبت به زن و رفتار مرد با همسرش با موضوع مهم وظیفه مرد در خانه چیست ، متفاوت است و موارد دیگری را شامل می شود.

اگر همسرتان دائماً شما را برای همه چیز سرزنش می کند، این سوءِ استفاده عاطفی از شما است. او با کاهش تدریجی عزت نفس شما، خود را از هرگونه مسئولیت رها می کند و در موقعیتی قدرتمند قرار می‌دهد.
همه‌ زن‌ها می‌خواهند رابطه عاطفی شادی داشته باشند. با این حال، گاهی از وظایف خود در رابطه فراتر می‌روند و به اسم عشق، شادی خود را فدا می‌کنند.