چند چهره چند جمله

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز معلم گفت که حفظ منزلت و کرامت این عزیزان و رفع دغدغه هایشان، از اولویت های ⁧‫مجلس یازدهم‬⁩ است.
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: عرایض بنده، که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم، ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد.
اخیرا در فضای مجازی، تصویری از یک جوان فلسطینی منتشر شده که نشان از غرور و قدرت این جوان در به نمایش گذاشتن عکس سردار سلیمانی روبروی سربازان صهیونیستی را نشان می‌دهد.

رئیس پیشین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با ارائه توضیحاتی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون انتشار فایل صوتی محرمانه گفت‌وگوی وزیر امور خارجه، اظهار کرد: امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم‌باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند؛ تا مشخص شود رئیس جمهور برای کاوش دقیق، شفاف و بدون ملاحظه درباره چگونگی دست‌اندازی به این میراث ملی هیچ خط قرمزی ندارد.
واکنش ظریف پس از انتشار مصاحبه محرمانه‌اش:

نگران خدا و مردم باشید/ تاریخ دلواپسی ندارد!

محمد جواد ظریف در اولین واکنش پس از حواشی اخیر پیرامون فایل صوتی منتشر شده از خود گفت: نگران تاریخ نباشید، نگران خدا و مردم باشید.
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه تشریح کرد:

بودجه ۱۴۰۰ به نفع محرومین است

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد: بودجه ۱۴۰۰ تغییرات اساسی در راستای حمایت از اقشار محروم داشته است.
«نوید محمدزاده» ویدئویی مشترک با «فرشته حسینی» در اینستاگرامش منتشر کرده و این هنرپیشه زن سرشناس سینمای ایران را «جان خود» نامیده و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در سریال قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به عزتمندانه بودن قانون اقدام راهبردی برای لغو کامل تحریم ها اشاره کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به افزایش حمله‌های سیاسی علیه تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه، تاکید کرد:حمله به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است.