چند چهره چند جمله

وزیر خارجه کشورمان با پربار توصیف کردن دیدار‌ها و نشست‌های خود با مقام‌های قزاقستان و با اشاره به سفر منطقه‌ای خود، اولویت ایران را همسایگان این کشور توصیف کرد.

توئیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره FATF:

آیا مخالفان حجم خسارت را می دانند؟

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری درباره FATF تاکید کرد: اردیبهشت سال ۹۰ وزیر وقت اقتصاد نوشت FATF ضروریست تصویب شود اعتراضی نشد. اما تا هشت وزیر این دولت نوشتند و توجه به منافع ملی را تاکید کردند چه صداهایی که بلند نشد!

مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطاتو بین الملل شهرداری تهران گفت: خیلی عجیب است که افتتاح نزدیک به ۳۰ ایستگاه که به صورت متوسط هر یک ۳۰۰ میلیارد هزینه داشته‌اند و تکمیل سیستم‌های برق، سیگنالینگ، تهویه و تأمین تجهیزات مترویی و جزئیات بسیار متنوع دیگر را با لفظ "فقط" همراه می‌کنید.

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که همتای آمریکایی اش او را در جریان مذاکرات آتی پیرامون توافق هسته‌ای(برجام) قرار داده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به سالگرد ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نوشت که جمهوری اسلامی⁩ یعنی پایان دوران اِشغال و کودتا و وابستگی به پشتوانۀ قدرت مردم.

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از شورای نگهبان درخواست کرد برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و اهم مذاکرات خود را در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره‌های‌ گذشته منتشر کند.