معاون بین‌الملل قوه قضائیه مهمان برنامه رادیویی سعادت آباد

معاون بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دومین بخش بین‌الملل برنامه سعادت‌آباد در استودیوی پخش رادیو تهران حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ به نقل از قدس، دکتر «علی باقری»، معاون بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دومین بخش بین‌الملل برنامه سعادت‌آباد در استودیوی پخش رادیو تهران حضور پیدا می کند.

سامان نیازی کارشناس مجری این برنامه گفت: نظر به اهمیت ذاتی و اصالت واقعی داشتن مفهوم متعالی حقوق عامه در قانون اساسی و نظام فکری جمهوری اسلامی ایران و نیز مفهوم حقوق بشر به ‌عنوان یک مؤلفه مورد توجه در حوزه اندیشه، افکار و نظام حقوقی و سیاسی بین‌المللی و نیز نقض پرتکرار سیستماتیک این مفهوم توسط ابرقدرت‌ها و رفتارهای فرا قانونی آن‌ها، این هفته در گفتگوی ویژه بخش بین‌الملل سعادت‌آباد رادیو تهران در خدمت دکتر علی باقری، دبیر ستاد فرا قوه‌ای حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مورد این مفهوم و مصادیق نقض حقوق بشر ملت ایران توسط نظام سلطه گفتگو خواهیم کرد.

گفتنی است سعادت‌آباد به تهیه‌کنندگی مریم سادات آصفی، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴: ۳۰ و موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

210234