واکنش روابط عمومی استانداری یزد به یک شیطنت رسانه ای

‌ مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد‌ با ابراز گلایه از تحریف سخنان استاندار یزد در خصوص علت بالا بودن میزان شیوع کرونا در استان توسط برخی رسانه ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ علی صالحی در جمع خبرنگاران حاضر در سلسله نشست‌های خبری کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با ابراز گلایه از تحریف سخنان استاندار یزد توسط برخی رسانه ها گفت: استاندار یزد به صورت رسمی و در نشست های مختلف از رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی تشکر کرده بود و آنچه توسط برخی رسانه ها مطرح شده صحت ندارد.

‌ مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد‌ با اشاره به رسالت مهم رسانه ها در شرایط کنونی برای حفظ انسجام و ایجاد همدلی در جامعه، ‌ادامه داد: متاسفانه برخی مواقع شاهد اشتباه و تحریف برخی سخنان استاندار یزد بوده ایم که این اتفاق به این همدلی آسیب رسانده است.

وی با بیان اینکه اخیرا خبری منتشر شده که در آن از قول استاندار یزد ادعا شده دلیل بالا بودن رتبه کشوری استان در شیوع کرونا مراسمات مذهبی است، اظهار داشت: استاندار یزد عامل اصلی بالا بودن رتبه کشوری استان در شیوع کرونا را رفت و آمدهای خانوادگی عنوان کرده بود؛ در حالی که برخی این سخنان استاندار یزد را تحریف کردند.

صالحی در پایان با بیان اینکه استاندار ‌یزد به عنوان راهبر اصلی مدیریت بحران کرونا در استان سخت ترین روزها را می‌گذراند، خاطرنشان کرد: استاندار برای صیانت از سلامت مردم استان دشوارترین تصمیمات را در سطح کشور گرفته که ابعاد پنهان و آشکار آن در آینده و پس از شکست بیماری کرونا تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

210325