رییس اتاق اصناف یزد عنوان کرد؛

افزایش ساعت کار اصناف در دو روز اول هفته

علی رضا حسنی گفت: فعالیت اصناف استان حسب توافق اتاق اصناف برای روزهای شنبه و یکشنبه شب یلدا تا ساعت ۱۸ عصر می باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رییس اتاق اصناف یزد با اعلام محدودیت های هفته آینده در این استان گفت: این محدودیت ها بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به شرایط و وضعیت استان اتخاذ شده است.

علی رضا حسنی گفت: فعالیت اصناف استان حسب توافق اتاق اصناف برای روزهای شنبه و یکشنبه شب یلدا تا ساعت ۱۸ عصر می باشد.

به گفته وی اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، سوپر لبنیات، اقلام پروتئینی، میوه و تره بار، برنج وحبوبات، خواربار و آجیل ، شیرینی فروشیها, تجهیزات پزشکی، عطاری، بخش ارزاق عمومی فروشگاه های بزرگ وزنجیره ای و بیرون بر رستوران ها و فست فودها در روزهای شنبه و یکشنبه فقط تا ساعت ۲۰/۳۰ مجاز به فعالیت می باشند.

وی اظهار داشت: از تاریخ دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱ تا جمعه مورخ ۹۹/۱۰/۵ مشاغل گروه های شغلی ۱ و ۲ در همه شهرهای استان تا ساعت ۲۰/۳۰ مجاز به فعالیت می باشند و مشاغل گروهای شغلی ۳ و ۴ در تمام شهرهای استان تعطیل هستند.


بیشتر بخوانید؛

تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان یزد


حسنی اضافه کرد: تردد خانوادگی و دسته جمعی با خودرو از ساعت ۱۸ در همه شهرهای استان ممنوع بوده و پلیس راهور نظارت و اعمال جریمه خواهد نمود؛ ممنوعیت کامل تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد و نظارت و اعمال جریمه پلیس راهور برای خودروهای متخلف استمرار می یابد.

حسنی از همکاری و همراهی و تعامل بسیار خوب استاندار یزد ، فرماندار یزد ، کلیه اتحادیه های صنفی و اصناف و بازاریان استان یزد در محدودیت های کرونایی با اتاق اصناف مرکز استان تشکر و قدردانی نمود.

وی از کلیه واحدهای صنفی خواست تا از برگزاری هر گونه فروش های ویژه ،فوق العاده،حراج، تخفیف تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند تا هر چه زودتر شاهد نابودی و قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/

224716