فرماندار بهارستان خبر داد؛

افزایش ۶۰ درصدی تأیید صلاحیت‌ها در بهارستان

با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی تأیید صلاحیت‌ها نسبت به دوره گذشته، گفت: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان ۲۲۴ صندوق پیش بینی شده و مجریان و ناظران انتخابات در حال آماده سازی مقدمات هستند.
تصویر افزایش ۶۰ درصدی تأیید صلاحیت‌ها در بهارستان

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله نوحی صبح چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بهارستان که در محل دفتر امام جمعه گلستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم در آن، گفت: موضوعات مطرح شده در این شورا باید عملیاتی شود تا در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه، گام برداریم.

وی اظهار کرد: دشمن با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، تلاش می‌کند تا مردم را از حضور در انتخابات بازدارد، اما ما در جهاد تبیین می‌توانیم امید آفرینی و روشنگری کنیم و در همه برنامه‌های خود، موضوع انتخابات و راهبردهای مهم این موضوع را داشته باشیم.

نوحی با اشاره به تمهیدات ویژه برای برگزاری انتخابات در بهارستان، گفت: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان ۲۲۴ صندوق پیش بینی شده و مجریان و ناظران انتخابات در حال آماده سازی مقدمات هستند.

فرماندار بهارستان از حضور شش هزار ناظر بر انتخابات در این شهرستان خبر داد و افزود: همه دستگاه‌ها با هدف برگزاری یک انتخابات بهتر پای کار باشند و همه موضوعات مرتبط با این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی تأیید صلاحیت‌ها نسبت به دوره گذشته، گفت: ستاد پیشگیری کاملاً وارد عمل شده و همه موضوعات را در نظر گرفته است.

نوحی در پایان از همه دستگاه‌ها خواست تا در این مدت از همه ظرفیت‌ها استفاده و سیما منظر شهرستان را انتخاباتی کنند و عملکرد ادارات را به افکار عمومی برسانند تا مردم مطلع شوند که چه کارهایی انجام شده است.

منبع: مهر

597719