سخنگوی شورای شهر مشهد در پاسخ به پرسون:

در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تخلف شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: معتقدم در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تخلف صورت گرفته است.
تصویر در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تخلف شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، موسی الرضا حاجی بگلو امروز ظهر در نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: از ابتدا مخالف نحوه تائید تفریغ بودجه ۱۴۰۱ در صحن شورای شهر بودم.

وی با بیان اینکه از جایگاه عضو شورای شهر نسبت به موضوع تفریغ بودجه ۱۴۰۱ اعتراض خود را اعلام کردم گفت: در صحن علنی گلایه های خود را به همکارانم در خصوص نحوه تفریغ بودجه بارها اعلام کردم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه پس از تصویب این تفریغ به نظر همکاران احترام می گذارم عنوان کرد: همچنان تاکید می کنم که تفریغ بودجه ۱۴۰۳ دارای ایرادهای به خصوص است. حاجی بگلو خاطرنشان کرد: در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ نفر پرداخت شده است اما شهرداری اسامی این افراد را به شورای شهر ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مبلغ مورد نظر در مجموعه نظارت و حسابرسی در حال بررسی است و اسامی افرادی که پول را دریافت کرده اند تاکنون مشخص نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: زمانی که از شهرداری لیست مورد نظر را خواستیم عنوان کردند که این لیست در دسترس نیست.

حاجی بگلو با بیان اینکه در حاضر گزارش حسابرسی مشروط به ارائه لیست ۱۰۰ نفره نوشته شده است گفت: شورای شهر به شهرداری ۳ماه فرصت داده تا لیست مذکور را به شورای شهر ارائه کند.

منبع: پُرسون

637092

مطالب مرتبط