البرز

در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس فتا استان البرز، فعالیت مجرمانه یکی از کاربران در زمینه فیشینگ از طریق ارسال پیامک‌های حاوی لینک آلوده محرز و شناسایی و دستگیر شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات، سامانه تلفنی 117 را پیش‌بینی کرده است که در حال آماده سازی است.
رئیس پلیس راه استان البرز در خصوص تصادفات روز گذشته آزادراه تهران - کرج - قزوین گفت: عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه بیشترین عامل تصادفات است بنابراین رانندگان باید در شرایط بارش باران این فاصله را بیشتر رعایت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز:

تردد در محور هشتگرد- طالقان جریان دارد

علی زندی فر گفت: محورارتباطی هشتگرد - طالقان که به علت شرایط ناپایدار جوی، مه گرفتگی و کاهش دید بسته شده بود باز است و تردد در آن جریان دارد.
معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی البرز خبر داد ؛

تولید بیش از هزار تن محصولات شیلاتی در کشور

حسین جعفری گفت: تولید محصولات شیلاتی در کشور حدود یک هزار و ۳۵۰ تن است که در تأمین غذا و سلامتی بسیار ارزشمند است
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج -چالوس وجود دارد و مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یک محکوم به قصاص نفس که ۱۳ سال در حبس بود، با تلاش قضات شعبه اول کیفری و خیران کرجی با گذشت اولیای دم از حق قصاص خود آزاد شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه در کمتر از دو ماه پس از وقوع قتل مرحوم مهرجویی و همسر وی، کیفرخواست چهار متهم پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان البرز ارجاع شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از ۲ سال تلاش بی وقفه و انجام تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۵ نفر از عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله که در منطقه محمد شهر کرج به قتل رسیده بود، شناسایی و دستگیر شدند.
حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به کشته شدن ۲ نفر در این حادثه گفت: انفجار مذکور با خسارات فراوانی همراه است.
مدیرکل مدیریت بحران البرز تأکید کرد؛

تداوم آلودگی هوا در البرز/ افراد آسیب پذیر مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه شهرها و مناطق صنعتی در وضعیت هشدار زرد خبر داد و از افراد آسیب پذیر خواست از تردد غیرضرور خودداری کنند.
شهردار فردیس از پیشرفت ۸۰ درصدی پارک بانوان شهرستان فردیس خبر داد و گفت: مدیریت شهری فردیس نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد، این مجموعه با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی اجتماعی و احترام به مقام و حقوق زنان احداث می‌شود.