البرز

برخی مدیران استان البرز معتقدند افزایش مصرف باعث قطعی آب و برق در برخی از مناطق از جمله شهرستان کرج شده است، اما در مقابل برخی دیگر از مسئولان می‌گویند، ضعف زیر ساخت باعث ایجاد مشکلات قطعی آب و برق شده است.
معاون امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با تکذیب هرگونه انفجار در بیمارستان‌های سطح شهرستان کرج گفت: در حال حاضر اوضاع در شهر کرج آرام بوده و هیچ گزارشی از انفجار یا چنین موضوعی نداشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: سرانجام پس از ۱۲ روز کار شبانه روزی تیم های فنی و مهندسی برای لایروبی رودخانه کرج، امروز جریان آب سد کرج به مسیر اصلی خود هدایت شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به وجود صنایع‌دستی سفالی هفت هزار ساله یافت شده از محوطه تاریخی اسماعیل‌آباد ساوجبلاغ در البرز، گفت: محوطه تاریخی اسماعیل‌آباد یا موشه‌لان تپه مربوط به دوران مس و سنگ است که حدود هفت هزار سال قدمت دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، در محل پایگاه پلیس راه کرج- چالوس با تشکیل جلسه اضطرار خواستار توجه و دقت نظر مسؤولان ذیربط به منظور جلوگیری از بروز حادثه مجدد در محور کرج- چالوس و همچنین مناطق مستعد سیل استان شد.
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

بارندگی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک سنگین است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور نیازمند پردیس سینمایی است، گفت: از سرمایه گذاران استقبال می کنیم.
رییس پلیس راه البرز از وزش باد شدید، باراش باران و کاهش دید در جاده کرج – چالوس و آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
استاندار البرز گفت: این استان آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان است تا ظرفیت‌های موجود در استان در راستای خدمت به فرهنگیان این قشر تلاشگر و تاثیر گذار در جامعه به کار گرفته شود.
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

ترافیک در محور چالوس سنگین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، دزدبند، هزارچم، سیاه بیشه و نساء سنگین است.
جشنواره لاله‌های آسارا به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.