بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته برای نخستین بار در سال جاری، دما در شهرهای برازجان و خورموج به ۵۱ و در اهرم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.
براساس تقسیمات جدید کشوری صورت گرفت

یک روستا در ایران شهر شد

براساس تقسیمات جدید کشوری روستای «شیرینو» به شهر ارتقا یافت
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار عسلویه گفت: اطفای حریق شناور خارجی در آب‌های جنوب استان بوشهر همچنان ادامه دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دومین ایثار ماندگار درسال جاری خبر داد و گفت: جوان ۲۸ ساله ساکن وحدتیه از توابع دشتستان ناجی جان نیازمندان به پیوند عضو شد.
روز جمعه ساعت ۵ تا ۸ ؛

مسدود شدن بزرگراه بوشهر- برازجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بخشی از بزرگراه بوشهر- برازجان در روز جمعه ۱۹ خردادماه به صورت مقطعی مسدود می‌شود.
موقعیت و شرایط جغرافیایی نقش مهم و تعیین کننده‌ای در شکل دادن تجارت، اقتصاد و اوضاع اجتماعی خلیج فارس داشته است. این دریای نیم بسته از نظر وضع طبیعی و اقتصادی و موقعیت نظامی و سیاسی دارای ارزش بسزایی است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر طرح حجاب و عفاف به اجرا درآمد و در این مدت ۴ هزار و ۶۷۵ پیامک کشف حجاب در خودرو برای صاحبان وسیلیه نقلیه ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون حاوی ۱۵ تن نهاده‌های دامی از نوع سبوس گندم به ارزش ۲ میلیارد ریال توقیف شد.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به ایجاد امنیت در مرزبانی گفت: مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.