بوشهر

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شهرستان گناوه و بندر گناوه و ریگ به عنوان دارالمومنین و دارالمقاومه در تاریخ مطرح بوده‌اند و کشورهای اروپایی هیچ وقت نتوانستند تأثیری بر فرهنگ مردم منطقه به دلیل دیانت و مقاومت و سلحشوری مردم این شهرستان بگذارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران استان بوشهر نشست‌های خبری، پاسخگو بودن و حضور بی واسطه در بین مردم، روستاها و مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دهند.
دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: این دهه فرصت مناسبی است برای تببین اقدامات نظام و دولت اسلامی و باید همه دست به دست هم دیم و امسال دهه فجر باشکوهی داشته باشیم.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیّر:

نیمی از بزرگ‌سالان "دیّر" اضافه وزن دارند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: علت اصلی چاقی و اضافه وزن، عدم تعادل انرژی بین کالری مصرف شده و کالری موردنیاز است، همچنین افزود: عوامل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی تأثیر به سزایی در این اختلال چندوجهی دارند.
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

تدوین سند جامع خرمای کشور

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تدوین سند جامع خرمای کشور خبر داد و گفت:در بحث سرمایه در گردش برای فعالان خرما، با هماهنگی و قول مساعد بنیاد برکت، ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش با اولویت پرداخت به فعالان خرما تامین می‌شود.
رئیس آمورزش و پرورش خارگ خبر از غیرحضوری شدن مدارس جزیره خارگ در پی بارش شدید باران در دو نوبت صبح و ظهر خبر داد.
استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح چند مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز در سفر رئیس جمهور به استان در اواخر بهمن‌ماه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس تخصص مورد نیاز، نخبگان این استان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استخدام می‌شوند.