قزوین

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد:

توزیع ۲۱۵۰ بسته معیشتی در قزوین

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از توزیع ۲۱۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت:امیرالمؤمنین (ع) فرمودند قرآن را فرا بگیرید، با قرآن ارتباط برقرار کنید و با آن انس بگیرید، چرا که قرآن بهار دل هاست؛ بنابراین طبق احادیث قرآن بهار دل‌ها و ماه رمضان بهار قرآن است، دیگر از این بالاتر و نورانی‌تر چه چیزی داریم.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی در قزوین اجرا می شود

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی  با هدف کمک به پلیس راه در محور های مواصلاتی و حادثه خیز استان خبر داد.
با هدف پاکسازی رودخانه باراجین؛

جشن باستانی نوروز رودها در قزوین برگزار شد

جشن باستانی نوروز رودها با هدف پاکسازی رودخانه باراجین و احیای آیین‌ها و مراسم روز ۱۳ اسفندماه با حضور علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در بند باراجین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین؛

مهمترین رویدادهای استان در سال‌جاری نمایشگاه فرصت های صادراتی بود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مهمترین رویدادهای استان در سال‌جاری نمایشگاه فرصت های صادراتی بود که ظرفیت های خوبی برای استان رقم زد. این نمایشگاه به صورت تخصصی با حضور تجار اقلیم کردستان برگزار شد و با این تفاهم نامه برخی شرکت های استان قزوین، ظرفیت فروش محصولات خود را در اربیل عراق کسب کردند.
علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین؛

افزایش خطوط پردازش پسماند براحداث لندفیل اولویت دارد

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا گفت: اگر مبادی ورودی پسماند مدیریت شود و خطوط پردازش در سایت پاکسار به درستی و با تمام ظرفیت کار کند نیازی به احداث لندفیل درمقیاس بزرگ نخواهیم داشت.
،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

لزوم ساماندهی و جمع آوری دستفروشان از پیاده راه فرهنگی سبزه میدان

وضعیت پیاده راه فرهنگی میدان آزادی (سبزه میدان )به عنوان قلب و مرکز گردشگری و فرهنگی شهر قزوین مناسب نیست و ضرورت دارد مدیریت شهری و دستگاههای مربوطه ورود کنند.
جلسه کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار (کاداستر) استان قزوین با هدف سامان‌دهی و تثبیت اراضی، ابنیه و املاک متعلق و تحت حاکمیت و نظارت سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد.
باحضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پروژه استانداردسازی، بازسازی و تکمیل بیمارستان روان استان قزوین آغاز شد

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: یکی از ماموریت های بسیج سازندگی که با مشارکت علوم پزشکی اجرا می شود، پروژه استانداردسازی، بازسازی و تکمیل بیمارستان روان استان قزوین است که از امروز آغاز می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:

هفته‌ی احسان و نیکوکاری امسال با شعار عید همدلی

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ضمن اعلام شعار هفته احسان و نیکوکاری امسال، طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان برای این هفته را توضیح داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و مامور ماده 30 شهرستان قزوین و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون 790 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه گردید.
اجرای برنامه‌های ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور از اقدامات شاخص معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در حوزه مدیریت و پیگیری تثبیت مالکیت و صدور اسناد و حفاظت از اراضی کشاورزی استان قزوین تقدیر کرد.