قزوین

مهندس سلمانی شهردار و مدیر منطقه ۵ ستاد انتخابات قزوین:

تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی طرف باشند

چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منطقه 5 ستاد انتخابات شهرستان قزوین در اقبالیه برگزار شد.
استاندار قزوین در همایش نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین گفت: دولت شرعا و قانونا حق هیچ گونه جانب داری و موضع گیری در خصوص کاندیداها را ندارد و هر کس به عنوان منتخب مردم انتخاب شود در کنار آنها منافع مردم و مصالح استان را پیگیری خواهیم کرد.
در نشست خبری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اصحاب رسانه مطرح شد:

در قزوین 3619 حلقه چاه غیرمجاز، پر و مسلوب المنفعه گردیده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: در راستای سازگاری با کم آبی و اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی در استان از سال 93 تاکنون 3619 حلقه چاه غیرمجاز با حجم صرفه جویی 335 میلیون مترمکعب آب، پر و مسلوب المنفعه گردیده است.
محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان آوج اظهار داشت: نگاه دولت به مناطق مختلف نگاهی عادلانه و توجه به تمامی ظرفیت هاست و حرکت کشور در مسیرهای مورد انتظار مردم قرار دارد.
محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین طی سخنانی در جمع مردم با ذکر گوشه‌هایی از فعالیتهای دولت سیزدهم در ۲سال پیش عنوان کرد: این دولت با اتکا به حمایت مردم و اندیشه مدبرانه و بهره بردن از توانایی‌های انسانی و مادی کشور، سعی دارد شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.