قزوین

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین عنوان کرد: افزایش جرایم رانندگی و کنترل هوشمند، سهل الوصول ترین اقدام برای کاهش تصادفات رانندگی است و با اجرای آن می توان در بازه زمانی کوتاه مدت اثرات مختلفی را مشاهده کرد.
مدیر بیمه دی استان قزوین گفت: پرداخت هزینه‌های بیمه دی به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بیمه‌شدگان خانواده‌های شاهد و ایثارگر به‌روز شد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین:

دومین مصالحه قتل در قزوین با رضایت اولیای دم

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از دومین مصالحه قتل استان قزوین در سال جاری با رضایت اولیای دم پس از 4 سال خبر داد.
شهردار محمدیه در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای محمدیه و مهرگان ضمن گفت: اتمام پروژه های عمرانی در راستای کسب رضایت و آسایش شهروندان مهم ترین فاکتور مدیریت شهری به جهت افزایش سرانه ها بوده و شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارائه بیش از 918 مورد خدمات حمایتی و قضائی در دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه قزوین گفت: طرح‌های پرشمار و مؤثری همچون نوید موعد افتتاح مجتمع مهم تعمیرگاهی، احداث پارک ساحلی و اقدامات متعدد عمرانی در پارک تمدن محمدیه در دست اقدام و اتمام است.
ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهادت یک آتش نشان قزوینی و مصدومیت تعدادی از آتش نشان در حادثه آتش سوزی خیابان شهید انصاری خبر داد.