لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۷ خانه محیط زیست با همت اداره‌کل محیط زیست از سال گذشته تا کنون در نقاط مختلف استان تشکیل شده است.
رئیس پلیس‌راه انتظامی لرستان گفت: یک فقره تصادف بین سه دستگاه خودروی اتوبوس، تریلر کشنده بنز و کامیون هوو در محور آزادراه خرم‌آباد- بروجرد رخ داده‌ است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هر سال با شروع فصل سرما از اواسط دی تا اوایل بهمن سرشماری زیستگاه‌های محل تجمع این پرندگان در تالاب های ١١ گانه شهرستان پلدختر انجام می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با استناد بر نتایج آنالیز آزمایشگاهی گفت: در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ تعداد ١٠۴ صنعت بعنوان صنعت آلاینده تایید شده است.
معاون میراث‌فرهنگی لرستان گفت: 30 خانه روستایی برای اجرا شدن طرح میزبان سبز در استان با هدف فراهم‌کردن شرایط اقامت برای گردشگران شناسایی شده است.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان خبر داد و گفت: در هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: مواردی از بیماری تب برفکی در کشورهای همسایه ایران و نوار غربی کشور مشاهده شده است بنابراین دامداران و روستاییان باید نسبت به رعایت الزامات بهداشتی دقت داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یکی از موارد عمده خربی کنتورهای آب، عدم محافظت آنها در برابر سرما است که همین مساله موجب ترکیدگی کنتورها و خسارت مالی و اتلاف وقت مشترک در رفت و آمد جهت رفع مشکل به امور مشترکان خواهد شد.