لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان چهارم تا ششم بهمن ماه جاری با حضور تولیدکنندگان داخلی و تجار و بازرگانان کشور عراق در محل دائمی نمایشگاه‌های خرم‌آباد برگزار می‌شود و به طور ویژه ۳۷ نفر از بازرگانان استان های اربیل، سلیمانیه، حلبچه و نجف عراق در این آن حضور دارند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان:

فوت دو نفر در اثر تصادف پژو ۴۰۵ با آزرا

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت:در این حادثه دو نفر فوت و دو نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال یافتند.
مشاور استاندار لرستان در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت تکریم، تجلیل و تسریع در خدمات رسانی به ایثارگران

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران از برنامه‌ریزی و پیگیری برای تسریع در خدمات‌رسانی به ایثارگران و بررسی وضعیت ایثارگران فعال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در این استان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تلاش و همت راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز در پی بارش برف، گفت: هم اکنون شاهد کولاک شدید در گردنه «گاماسیاب» هستیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی بروجرد که یکی از مطالبات دیرینه و مهم مردم این شهرستان است.ما معتقدیم که با توسعه زیر ساخت‌های درمانی خواهیم توانست دغدغه مردم را در حوزه خدمات رسانی به بیماران به حداقل برسانیم.
رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان:

۱۵ درصد مردم لرستان واکسن کرونا ویروس را تزریق نکردند

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در مجموع از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون سه میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۰۵ دز واکسن کرونا تزریق شده است.
فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت در راستای طرح مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ، مأموران پلیس استان از ابتدای سال تا کنون با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: قهرمانی که کسب می‌شود کوتاه و گذرا بوده اما آن اخلاق‌ها و جوانمردی‌ها بوده که می‌ماند و ماندگار است.
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: امسال ۱۳۰ پرونده تخلفاتی کشتار غیرمجاز دام و طیور در استان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است. مهمترین عامل در برخورد و پیشگیری از کشتار غیرمجاز دام و طیور فرهنگسازی در این عرصه است.
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه از سال ۸۹ تاکنون ۱۵۰۰ نمونه خون بند ناف نوزاد در لرستان ذخیره‌سازی شده است، گفت: هزینه نگهداری خون بند ناف ۶ میلیون ۵۸۱ هزار تومان است.