لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: طبق گزارشات اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در روزهای اخیر روند ابتلا به بیماری کرونا در استان با شیب آرامی رو به افزایش گذاشته که این می‌تواند یک هشدار جدی از احتمال آغاز پیک جدید باشد و در همین رابطه لازم است افرادی که تاکنون واکسن نزده اند نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از توزیع هزار و ۳۰۸ پنل خورشیدی برای تأمین برق عشایر این استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از مجموع هزار و ۳۰۸ دستگاه پنل خورشیدی تا کنون ۸۰۰ دستگاه تحویل عشایر استان شده است، اظهار داشت: روند توزیع پنل‌های خورشیدی تا تأمین کامل نیاز برقی عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر استان ادامه دارد.
مراسم تقدیر از بازنشستگان، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه تحت پوشش تأمین اجتماعی استان لرستان با حضور جمعی از مدیران حوزه تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان و تعدادی از فعالان کارگری بازنشستگی استان در محل اداره کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان 250 تختخوابی دورود طی 2 سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ دورود اظهار داشت: خوشبختانه طی 16 ماهه گذشته فاز اول بیمارستان جدید (گهر) شهرستان درود به اتمام رسیده و با تعیین  پیمانکار فاز دوم نیز به زودی شروع و این بیمارستان تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.
فرماندار الیگودرز از بهره‌مندی ۱۲۰ روستای شهرستان از آب شرب سالم خبر داد و گفت: ۱۲۷ روستا نیز دارای زیرساخت‌های لازم نظیر شبکه، مخزن، خط انتقال است که روستائیان در صورت خرید انشعاب از خدمات سازمان آبفا بهره‌مند خواهند شد.
معاون استاندار لرستان گفت: طبق شواهد و مدارک موجود در دادستانی ویدیو فوق مربوط به تیرماه سال ۱۳۹۹ در یکی از مراکز نگهداری سالمندان بوده که در همان وقت با دستور دادستان بروجرد رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفته است. شخص خاطی بازداشت و طبق حکم صادره مورخ ۲۰ فروردین در شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری بروجرد از محل کار اخراج و به ۲۴ ضربه شلاق محکوم شد.
وقتی انتصاب استانداران به مزاج نماینده ها خوش نمی آید؛

لابی منهای دست خالی!

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادعایی مطرح کرد: اکثر نمایندگان مجلس به دلیل عملیاتی نشدن وعده های رئیس جمهور در بحث انتخاب استانداران ناراحت‌ هستند چون این افراد نمی توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان این‌که مجاورت اراضی جنگلی و کشاورزی استان موجب شده اختلافاتی بین کشاورزان و منابع طبیعی بر سر مالکیت ایجاد شود، اظهار داشت: کلیه پلاک‌هایی که مورد اختلاف هستند حدود ۱۲۶۰ پلاک و با مساحت حدود یک میلیون سیصد هزار هکتار است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان:

پنج اثر تاریخی و فرهنگی استان تعیین حریم و عرصه شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تعیین عرصه و حریم تپه‌های «طلاشورا قدبرا» شهرستان الیگودرز، «بتکی» شهرستان سلسله، «میدان بزرگ» شهرستان پلدختر، «باغ فلاحت» شهرستان خرم‌آباد و بازنگری عرصه و حریم تپه «چغادرویشان» شهرستان چگنی خبر داد.
میری کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و سایقه عضویت در شورای اسلامی شهر اندیمشک در دوره چهارم و شهردارگتوند را در کارنامه دارد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان:

تصادف پژو با تیبا، 5 قربانی گرفت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه تصادف پژو با تیبا، 5 قربانی گرفت گفت: این حادثه یک نفر کشته و چهار زخمی در محور خرم‌زال برجای گذاشت.
رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۴۵ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا تاکنون برای گروه‌های هدف واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است و مشکلی در خصوص تامین واکسن مورد نیاز وجود ندارد.
ونایی بهشت گمشده ای در دل رشته کوه گرین و در ۱۲ کیلومتری شهر بروجرد می باشد.
این منطقه، آب و هوایی کوهستانی دارد به همین دلیل تابستان‌های این شهر بسیار خنک و معتدل است. وجود ۱۰ کوه و قله مرتفع باعث شده این شهر میزبان دوستداران کوهپیمایی و کوهنوردی باشد.