سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهمترین اخبار

نویسنده فیلم سینمایی «فسیل» گفت: در گونه کمدی شاید من جزو کسانی باشم که دستمزد مناسب‌تری دریافت می‌کنم اما این قیمتی که اعلام شده حتی به من هم تعلق نمی‌گیرد. در پروژه «فسیل» با فروش میلیاردی که داشت هم قیمت نگارش سال گذشته، به من تعلق نگرفت.
با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.
سینماهای سراسر کشور به مناسب فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تعطیل می‌شوند.
منتقد سینما و تلویزیون گفت: شهاب حسینی وقتی که کارگردان خوبی داشته باشد، بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. ولی در سریال‌هایی مثل «گناه فرشته» خودش سلطان خودش است و بازی اش خیلی اغراق آمیز می‌شود.
مادر ترانه علیدوستی خبر از ابتلای این بازیگر زن سینما به یک بیماری خبر داد. خبری که باعث نگرانی طرفداران این ترانه علیدوستی شد اما بنابر گفته مادرش حال او خوب است.
سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس‌ از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی‌رسد.