سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

برگزاری شب شعر با موضوع سردار دل ها و مکتب سلیمانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه شب شعر، خوشنویسی و عکاسی با موضوع سردار دلها و مکتب سلیمانی در همدان برگزار می شود.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر تشریح کرد:

جزئیات و شرایط صدور هنر کارت

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر درباره صدور هنر کارت به ارایه توضیحاتی پرداخت.

آیین‌نامه اجرایی بند (ح) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و معاش آنها در جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسید.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس:

۱۰ چاپخانه در فارس مجوز دریافت کردند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:‌ با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا، در سه ماهه نخست امسال قریب به ۱۰ مجوز چاپخانه در فارس صادر شده است.
اسامی برگزیدگان مسابقه "استاد محمدرضا شجریان" در بخش های عکاسی، طراحی، داستان، مقاله، شعر، فیلم یک دقیقه ای، نمایش نامه کوتاه و تقدیر از دستاورد فیلم کوتاه اعلام شد.

فراخوانی با هدف تقویت نظام خانواده؛

بانوان کارآفرین صاحب جشنواره شدند

نخستین جشنواره فرهنگی بانوان کارآفرین (ایران بان‌نو) با هدف تقویت نظام خانواده و حمایت از کارآفرینی بانوان ایران زمین برگزار می شود و متن فراخوان این جشنواره تخصصی منتشر شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پرافتخار الوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پر افتخار الوند خبر داد و گفت : در این جشنواره بانوان شاخص و موفق استان شناسایی می شوند.
پژوهشگر یهودی شیراز گفت: هر دوی فرهنگ‌های «ایرانی-اسلامی» و «ایرانی-یهودی» از آبشخور تمدن عظیم ایرانی تغذیه می‌کنند. به همین دلیل ایرانیان یهودی شیفته خاکشان، ایران هستند.
در هفته «تکریم افراد دارای معلولیت»، فیلیمو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در همکاری با سازمان بهزیستی کشور به عنوان اصلی ترین نهاد ساماندهی معلولان، با انعقاد تفاهم نامه‌ای به افراد تحت پوشش این سازمان خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد.