سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

آوازه استاد « هادی ضیاءالدینی» در دنیای هنر پیچیده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: استاد ضیاءالدینی با کارهای هنری که از خود در حوزه نقاشی و مجسمه سازی بر جای گذشته است، اکنون نه تنها در ایران شناخته می شود بلکه آوازه وی در سراسر دنیای هنر پیچیده است.

کارگروه کودک سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در نظر دارد، در راستای رشد و ارتقای مهارت‌های والدگری والدین ساکن استان تهران، زمینه دسترسی آن‌ها به خدمات با کیفیت در این زمینه را فراهم کند.
مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این سازمان با همکاری گروه جهادی خادمین فاطمی، ۱۴ سری جهیزیه کامل و ۱۱۰ بسته اقلام غذایی به نیازمندان اهدا می‌کنند. 

مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت ۱۰ صبح امروز براساس تبصره ۱ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات انجام شد و پدرام پاک آئین همانند دور قبل با برتری بالا نسبت به نامزدهای دیگر، 1413 رای را به خود اختصاص داد.
با حضور در اداره کل تبلیغات ملارد و رباط کریم؛

بازدید مدیر تبلیغات اسلامی تهران از فعالیت های گروه های جهادی

حجت الاسلام سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران با حضور در اداره کل تبلیغات ملارد و رباط کریم از فعالیت های دو گروه جهادی نرجس خاتون (س) و گروه جهادی بچه های فاطمه(س) بازدید به عمل آورد.
جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، به دلیل استقبال خبرنگاران و رسانه‌ها برای ارسال آثار علاقه‌مندان تا 20 آذرماه تمدید شد.
یادداشت/ بیستم آبان ماه اولین مرحله هجدهمین دوره انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برگزار شد و چون آرا به حد نصاب نرسید و به مرحله دوم واگذار شد.
با تصویب هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران

آیین نامه سنجش و ارزشیابی حرفه ای اعضاء حقیقی انجمن اجرایی می شود

به منظور تحقق اهداف عالیه انجمن و در راستای تعالی بخشی به نظام حرفه ای روابط عمومی در ایران، آیین‏نامه‏ سنجش، ارزشیابی و اعطای کارت و گواهی عضویت افراد حقیقی در انجمن روابط‏ عمومی ایران تصویب و اجرایی گردید.
در بازدید رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا از فرهنگسرای نیاوران عنوان شد؛

آغاز دوره‌ جدید روابط فرهنگی و هنری میان دو کشور ایتالیا و ایران بعد از کرونا

یاروسلاوا رومانووا، دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران، در بازدید از فرهنگسرای نیاوران و یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک ایران گفت : از تعامل و همکاری در برگزاری رویداد های هنری با فرهنگسرای نیاوران استقبال می کنیم.
روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت‌ها و با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلام راستین و ترویج شاخص‌های اعتقادی در جامعه و در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.
درخواست نماینده اردبیل در شورای عالی شوراهای اسلامی از وزیر فرهنگ:

مطالبات اساسی منطقه در حوزه وظایف آن وزارت‌خانه را محقق کنید

نماینده استان اردبیل در شورای عالی شوراهای اسلامی کشور در نامه‌ای به سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار محقق شدن مطالبات اساسی استان اردبیل در حوزه وظایف وزارت‌خانه تحت مسئولیت وی شد.

با وجود برتری مقتدرانه پدرام پاک آئین نسبت به رقبا

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت به دور دوم کشیده شد

هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در حالی به مرحله دوم کشیده شد که پدرام پاک آئین با اختلاف بیش از 700 رای اول بود.