سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

با انصراف مدیران ۵ رسانه دیگر

ائتلاف حامیان پاک آیین به ۴۳ رسید

با انصراف مدیران مسئول ۵ رسانه دیگر در کشور، ائتلاف حامیان پدرام پاک آیین نامزد حقوقدان، صنفی و غیر جناحی، به ۴۳ نفر رسید.
خانه مطبوعات استان ایلام با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای استان، فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان را برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در این جشنواره منتشر می‌کند. 
سجاد سیف مدیر مسئول رسانه پرسون با انتشار بیانیه ای از ادامه هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات انصراف و از پدرام پاک آیین دیگر کاندید  شایسته این دوره از انتخابات اعلام حمایت کرد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.
یادداشت/ موسس تئاتر ملی ایران می گفت: هنر و به ویژه هنر تئاتر مثل آب رونده است و هر جا جلوی آن سد شود از جای دیگر سر در می‌آورد. جلوی خلاقیت را هم نمی‌توان گرفت و تئاتر پای رونده دارد، نه پای ایستا.
اعلام آمادگی دانشمند سرم شناس هندی که از تبار پارسیان است تنها یکی از ظرفیت‌های ایرانی تباران در دیگر نقاط جهان است. بیایید برای هموطنان کوچیده از وطن و مقیم در غربت ارزش بیشتری قائل باشیم، گاه به دیدن‌شان برویم و گاه به سرزمین مادری دعوتشان کنیم. بیایید با صله ارحام مهربان باشیم. صدایشان را بشنویم و ببخشیم تا بخشیده شویم.
ثبت‌نام مرحله دوم صدور هنرکارت ویژه اعضایی که از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند؛ از امروز 29 شهریورآغاز می‌شود.

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: انجام هرگونه برنامه و اقدامات جایگزین جهت موکب های اربعین صرفاً درچارچوب مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) و از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات (کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین) صورت می پذیرد.

رئیس امور مالیاتی تهران گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

با حضور قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، هادی حنیف نیا، مدیر آموش و پرورش منطقه 19، مطلبی نژاد، بخشدار آفتاب و تعدادی از مسوولین محلی، آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز مرحومه فرشته چابکی توسط فریده ریحانی فرزند مرحومه چابکی به زمین زده شد.
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال گذشته ۳۱ هزار و ۱۰۸ واحد پلاکت آفرزیس در مراکز درمانی توزیع شده است و هم اکنون ۱۷ درصد پلاکت مورد نیاز مراکز درمانی کشور با اهدای مستقیم و به روش آفرزیس تولید می‌شود.