نشست‌ها

با حضور نمایندکان مجلس و کارشناسان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و تضارب آراء پیرامون مشارکت اجتماعی

نشست هم اندیشی و تضارب آراء پیرامون مشارکت اجتماعی با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان و کارشناسان مرتبط و پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس در محل این مرکز برگزار شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه گزارش‌های ارائه شده به همراه آمار و ارقام به دست آمده، نشان دهنده حرکت به سمت جلو است ولی نمی‌توانیم این آمار را ملاکی برای دسترسی به معلمان توانمند قرار دهیم و بیان کنیم معلمان با کیفیت را تربیت کرده‌ایم.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه این شورا دخالتی در داوطلبی دختر سردار شهید سلیمانی نداشته است، گفت: نرجس سلیمانی به شکل مستقل برای نامزدی شورای شهر تهران تصمیم گرفته بود و ما نه از تصمیم او اطلاع داشتیم و نه درخواستی کرده بودیم.
مبارزات انتخاباتی سیاسی هفت نامزد ریاست‌جمهوری در فضایی سرد مدت‌هاست که آغاز شده؛ از فیلم‌های مستند تا گفت‌وگوهای رسانه‌ای، از مناظره‌های هفت نفره تا مونولوگ‌های مقابل دوربین و پشت میکروفن و از شعارهای همیشگی تا وعده‌های تکراری.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تشریح دستاوردهای طرح هدایت و برنامه‌های آموزش‌وپرورش برای صیانت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی پرداخت و اولویتهای آموزش‌وپرورش برای واگذاری تبلت به دانش‌آموزان نیازمند را اعلام کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از اینکه نگاه برخی سیاستگذاران در کشور به موضوع محیط زیست نگاهی فانتزی است، گفت: طی چهار سال اخیر بیش از ۱۰۰۰ محیط‌بان به مجموع محیط‌بانان کشور افزوده شده است.
پیش از شروع اولین مناظره بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری، فرشاد مومنی، اقتصاددان در جلسه روز پنجشنبه موسسه دین و اقتصاد به واکاوی فرآیندهایی پرداخت که در شرایط فعلی می‌تواند کشور را از جنبه اندیشه‌ای از عوام‌گرایی و عوام‌فریبی نجات دهد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در حدود ۴۰ درصد است؛ گفت: باید تلاش کنیم که این نرخ مشارکت به درجه بالایی ارتقا یابد.
اولین همایش ملی زاگرس‌نشینان با محوریت پاسداشت مقاومت و پایداری زاگرس نشینان با حضور نخبگان ۱۵ استان زاگرس نشین ۴ خرداد در تهران برگزار شد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس در ایام دهه کرامت تلاش کنند تا فضای انتخابات تحت تأثیر سیره رضوی قرار گیرد؛ این امر به معنای کمرنگ کردن فضای انتخاباتی در کشور نیست بلکه به معنای مبارک و نورانی کردن این فضا به معارف رضوی است.
کاظمی در نشست خبری:

نظارت ما استصوابی نیست

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه صلاحیت کاندیداهایی که مراجع قانونی در موردشان اظهار نظر نکند، تایید می‌شود، گفت: نظارت ما کیفی و قانونی است و استصوابی نیست و گروه تحقیق محلی نداریم.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار و قادر است نکات و نظرات تخصصی خود را به دولت آینده که به یاری خدا دولتی انقلابی خواهد بود، منتقل کند.

ناصر آخوندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در نشست‌ سه جانبه تخصصی انجمن حقوق‌شناسی ایران درباره سند همکاری ایران و چین با اشاره به مزیت های توافق، راهکارهای ایجاد زیرساختهای کلان در کشور برای استفاده حداکثری از ظرفیتهای اقتصادی در نظام بین الملل را برشمرد.

نشست‌ تخصصی انجمن حقوق‌شناسی ایران در اینستاگرام با موضوع سند همکاری های جامع ۲۵ ساله ایران و چین با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش 25 فروردین برپا می شود.