نشست‌ها

فرماندار ویژه شهرستان خبر داد:

قرنطینه شهرستان آبادان به مدت دو هفته

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست فوری ستاد کرونای این شهرستان گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، آبادان از فردا به مدت دو هفته قرنطینه خواهد شد
یک استاد جمعیت شناسی دانشگاه تهران بیان کرد هرم سنی ایران تا سال 1430 شکل استوانه‌ای می‌شود وی دلیل این امر را کاهش تمایل مردم برای فرزند آوردی عنوان کرد.
رییس انستیتوپاستور ایران با بیان اینکه انستیو پاستور سابقه‌ای 100 ساله دارد به تشریح آخرین وضعیت همکاری با انستیتو فینلای کوبا در جهت تولید واکسن کووید ۱۹ پرداخت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به اینکه رسانه ملی به او در شبکه خبر 20 دقیقه فرصت برای توضیح اقدامات معاونت زنان داده گفت: از این رسانه گله‌مند است زیرا باید در طول فعالیت این معاونت به آنها فرصت داده می‌شد تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند.
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه باید برای کاهش مشکلات در کوتاه مدت تلاش مضاعف کنیم، گفت: تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید بر روی موضوع «شهر گردشگر» کار جدی انجام شود تا تمام مردم کشور حداقل از مراکز استان‌ها و درجه شهرهای گردشگر آگاهی پیدا کنند، اگر این موضوع عملیاتی شود، تحول بزرگی در صنعت گردشگری کشور اتفاق می‌افتد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: آمریکا به‌جای عمران، آبادانی، رونق و شکوفایی، آثار زیانبار و سنگین، جنایات و فجایع بسیاری را در افغانستان مرتکب گردید و علی‌رغم توهمات اولیه، با سرافکندگی و ذلت، کشور مجاهدین سرافراز را ترک می‌کنند.
رئیس کانون سراسری بتن آماده با بیان اینکه سیمان فله در بورس یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان عرضه می شود،گفت: این موضوع تورم بالایی را در مسکن ایجاد می‌کند و هزینه ساخت را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

سردار جلالی در کمیته پدافند غیرعامل بنیاد مستضعفان:

نیازمند سامانه زنده و پویای پدافند غیرعامل هستیم

سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه نیازمند سامانه زنده و پویای پدافند غیرعامل هستیم از برگزاری ۴ هزار رزمایش ارتقای آمادگی در کشور خبر داد.


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حضور ۲۰۰ هزار نفر از گروه های پرستاری در عرصه مقابله با کووید۱۹ خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار پرستار به کرونا مبتلا شدند و بیش از ۱۱۰ نفر جان باختند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حل و فصل اختلافات و رفع موانع همکاری از طریق گفت وگو و هم اندیشی یکی از اولویت ها است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که با گسترش تعاملات میان کشورهای آسیایی می توان آسیا را در معادلات جهانی به جایگاه واقعی آن رساند.
امام جمعه لواسانات تاکید کرد: منتخبان مردم در شوراها، شهردارانی امانت‌دار و کارآمد انتخاب کنند که مسئولیت را طعمه‌ای برای پر کردن جیب خود نبینند، اهل فساد نباشند و خود را خدمت‌گزار مردم و مردم را ولی‌نعمت خود بدانند.
جلسه بررسی پیشنهاد اجرای طرح شبکه یکپارچه فرآوری و ترابری به منظورکاهش خام فروشی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده و استفاده کامل از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کشور با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.