نشست‌ها

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خبر از صادرات سه میلیارد دلاری واحدهای فعال داد و گفت: یکی از توافقنامه های بلند مدت ایران با چین ایجاد شهرک صنعتی مشترک بود که هدفمان این است که بخش خصوصی به میدان بیاد.
با تشکیل کارگروه مشترک بانک مرکزی و وزارت صمت:

سیاست‌های ارزی و تجاری کشور هماهنگ می شوند

کارگروه مشترک و عملیاتی وزارت صمت و بانک مرکزی به منظور هماهنگی سیاست‌های ارزی و تجاری کشور و هدایت ارز حاصل از صادرات به سمت چرخه تجاری و تولیدی کشور تشکیل شد.
نشست «دگرخند» با موضوع طنز مطبوعاتی، مطبوعات طنز و ماهنامه سه‌نقطه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) گفت: امسال نیز همانند سال گذشته همایش شیرخوارگان حسینی به دلیل همه گیری ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، بدون حضور جمعیت و به شکل مجازی برگزار می شود.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در این لایحه نگرانی هایی وجود دارد. برخی نمایندگان در مجلس دارند ساز مخالف می‌زنند و دست اندازی می‌کنند. برخی نمایندگان‌ باید تفکر خودشان را تغییر دهند.
واعظی در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

تلاش و فداکاری دولت مانع از فروپاشی نظام شد

رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: کشور بخاطر جنگ اقتصادی و کرونا با شرایط بسیار سخت و دشواری رو به رو بود دولت دوازدهم با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، تلاش کردکه روند توسعه کشور متوقف نشود و مردم مشکلات کمتری را در زندگی و معیشت خود متحمل شوند.
جهانگیری در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

اجر کار روحانی در تاریخ ماندگار خواهد شد!

معاون اول رئیس جمهور روحانی را عزیز، دانشمند و گنجینه اسرار خواند و گفت: اجرکار شما در تاریخ ماندگار خواهد شد.
صالحی در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

دولت تدبیر و امید سپر بلای ملت و کشور شد!

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه هیچ یک از دولت‌ های جمهوری اسلامی با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید. دولت تدبیر و امید سینه خویش را سپر بلای ملت و کشور کرد.
سخنگوی دولت گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به شکل تصادفی و ناخواسته با سونامی زیاده‌روی‌ها و افراط گری های متعددی مواجه شد که نه فقط ایران بلکه کم و بیش همه جهان را شوکه کردند. در این سال‌های افراطی گری‌ که نزدیک به یک دهه طول کشید، نوعی خوش اقبالی و لطف خداوند بود که دولت تدبیر و امید توسط مردم برگزیده شده بود و توانست سایه های شوم را از کشور دور کند.
در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح شد؛

تحریم‌های آمریکا خللی در برنامه های ما ایجاد نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه عدم ایجاد خلل در برنامه‌های مشروع ایران در حوزه‌های دفاعی و توسعه‌ای.گفت: ایران بیش از چهاردهه است مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته است و همواره نشان داده است که هر آنچه آن ها انجام داده‌اند، نمی تواند اراده ایران را بشکند.