آشپزی

سالاد مرغ از جهاتی شباهت زیادی به سالاد الویه دارد، شاید بتوان گفت یکی از بستگان نزدیکش است که طعمش ما را یاد اولیه می‌اندازد.
ساندویچ مرغ یکی از انواع ساندویچ‌های خوشمزه و سالم است که به دو صورت سرد و گرم سرو می‌شود و شما می‌توانید آن را با روشی آسان در منزل تهیه کنید.
کیک رژیمی که بدون شکر و روغن آماده می شود، یکی از بهترین کیک های رژیمی برای ورزشکاران و دیگر افرادی است که رژیم خاصی را دنبال میکنند.
شکلات داغ (هات چاکلت) از جمله نوشیدنی‌هایی است که می‌تواند به عنوان یک میان وعده کامل در نظر گرفته شود یا حتی می‌توان آن را با یک صبحانه سبک یا به عنوان یک عصرانه کامل صرف کرد. چه کسی دوست ندارد در یک صبح یا عصر سرد پائیزی یا زمستانی یک فنجان شکلات داغ غلیظ، خامه‌ای و غنی را بخورد؟
برخی از غذاهای محبوب ما در روند پخته شدن ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و بهتر است آن‌ها را به صورت خام مصرف کنیم تا ویتامین‌ها و منافع آن برای سلامت به طور کامل به بدن برسد.
این روزها افراد به دلیل مشغله زیاد و انجام کارهای بیرون از خانه فرصت کافی برای آشپزی ندارند بنابراین برای کمتر شدن زمان پخت غذا از مواد غذایی فریزشده استفاده می‌کنند.
املت از آن غذاهایی است که اکثر مردم دوست دارند و طرفدار آن هستند چون هم خوشمزه و پر خاصیت است و هم به راحتی و خیلی سریع آماده می‌شود. برای تهیۀ املت اسفناج و قارچ خوشمزه و فوری با ما همراه باشید.
مرغ ماستی نوعی روش طبخ مرغ است که طی آن مرغ با با سس غلیظی از ماست پخته می‌شود و بسیار نرم، خوشمزه و لذیذ است که باید آن را امتجان کنید.
اگر به دنبال گزینه متفاوت و متنوع غذا با کدو حلوایی هستید، فرنی کدو حلوایی یک دسر خوشمزه با ظاهری شیک و مجلسی است که طعم بسیار خوبی دارد و در فصل پاییز و زمستان به عنوان یک وعده مقوی برای سنین مختلف سرو می شود.