رسانه‌های دیگر

در جریان بازدید رییس جمهور از مناطق سیل زده بلوچستان یک مرد منتقد بلوچ خطاب به رئیسی گفت؛ من از مخالفین شما بودم ولی الان از موافقین شما شدم، مردم بلوچستان همینقدر کم توقع، سریع رضا و قدرشناس هستند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیات جنبش حماس که به قاهره سفر کرده برای مشورت با رهبران جنبش، پایتخت مصر را ترک کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.
رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد؛

ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر در ماه رمضان نداریم

رئیس اتاق اصناف تهران از اعمال محدودیت برای طبخ و عرضه غذا در انظار عمومی طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هیچ‌ ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر در ماه مبارک رمضان نداریم، اما محدودیت داریم که در انظار عمومی ‌به صورت اشکار غذا تهیه و طبخ و به فروش رسانده شود.
در چارچوب توافق الجزایر برای آزادی گروگان‌ها در سال ۱۳۵۹، آمریکا تعهدهایی را پذیرفت که براساس آن ملزم به رفع توقیف دارایی‌های مسدود شده ایران بود، اما واشنگتن در ادامه به بخش قابل‌توجهی از تعهدات خود عمل نکرد
آرای باطله و آرای سفید، آرایی است که همواره در همه انتخابات‌های جهان شاهد آن بودیم و همیشه پای ثابت انتخابات ها بوده و هست. برخی افراد رای خود را سفید به صندوق انداخته، برخی نامِ نامزد مد نظر خود را ناخوانا نوشته و در برخی موارد هم افراد؛ اسامی غیر نامزدهای تایید شده را به صندوق می اندازند که البته همواره به سوژه رسانه ها نیز تبدیل می‌شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم، در واکنش به ادعای بداخلاقی‌های انتخاباتی و پول‌پاشی از طرف برخی کاندیداها که انتقاد تعدادی از نمایندگان را در صحن علنی روز گذشته به همراه داشت، در گفت‌وگو با «شرق» گفت: «این شائبه از آنجایی رخ داد که احراز هویت افراد برای رأی‌گیری صرفا با کارت شناسایی و کد ملی انجام شده است.»
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیروی دریایی کشورمان یک عملیات نظامی در جنوب غرب عدن انجام دادند که در آن کشتی آمریکایی مورد هدف قرار گرفت.
یافته‌های اخیرِ متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا نشان می‌دهد نوشیدن دو لیتر یا بیشتر در هفته از نوشیدنی‌های تولیدشده با شیرین‌کننده‌های مصنوعی، خطر آریتمی (ضربان غیرطبیعی و نامنظم قلب) را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
مدیرکل اقتصاد درمان سازمان نظام‌پزشکی با بیان اینکه شرکت‌های تجاری در پشت صحنه پزشک-بلاگرها فعال بوده و سود و رشد عایدِ بخشِ غیرتخصصی می‌شود، گفت: در این صورت وجهِ اساسیِ درمان مردم روزبه‌روز دچار ضعف بیشتری خواهد شد.