رسانه‌های دیگر

اتفاقی که در عرصه سیاسی کشورمان در حال رخ دادن است، بسیار عجیب است. شدت یکدست‌سازی در حاکمیت به جایی رسیده که به مرور حتی فضای حداقلی سیاست‌ورزی، خارج از حوزه رسمی حاکمیت و درون جامعه مدنی هم وجود ندارد
طبق اعلام سازمان اطلاعات ترکیه، گلسون سیلگر، مسئول شاخه جوانان سازمان حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) طی عملیاتی در عراق کشته شده است.
ایموجی (شکلک) در حالی که برای بسیاری از ما به این معنی است که ما با خوشحالی برای خداحافظی دست تکان می دهیم، در پلتفرم چینی به این معنی است که گیرنده به تازگی چیزی بسیار احمقانه گفته است و فرستنده دیگر نمی‌خواهد با او صحبت کند.
هرچند مجلس یازدهم هم با آرای حداقلی شکل گرفت، اما اکنون رکوردهای حداقلی‌بودن هم در حال جابه‌جایی است و نفر اول تهران یک‌چهارم نفر اول دوره قبل رأی دارد و بعضی حوزه‌ها آرای باطله یا اول است یا دوم یا حتی جمع آرای سه نفر اول به اندازه نفر اول همان‌ حوزه در دوره قبل نیست؛ مانند تهران.
۲ هزار روستا گرفتار سیل شده‌اند، اما از میان همه آن‌ها شاید اوضاع ۳۰ روستا در تلاقی ۲ رودخانه بزرگ استان یعنی کاجو و سرباز سخت‌تر باشد؛ روستاهایی در منطقه دلگان‌ها، سیتارها، سندها و کلانی‌ها با جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر.
احمد زیدآبادی، روزنامه نگار در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظرم فهرست‌های تندرو در تهران، با توفیقی که به زعم خود به دست آوردند، کار دست خودشان و همینطور دست نظام دادند. می‌پرسید چگونه؟ بماند برای بعد!