رسانه‌های دیگر

یافته‌های اخیرِ متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا نشان می‌دهد نوشیدن دو لیتر یا بیشتر در هفته از نوشیدنی‌های تولیدشده با شیرین‌کننده‌های مصنوعی، خطر آریتمی (ضربان غیرطبیعی و نامنظم قلب) را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
مدیرکل اقتصاد درمان سازمان نظام‌پزشکی با بیان اینکه شرکت‌های تجاری در پشت صحنه پزشک-بلاگرها فعال بوده و سود و رشد عایدِ بخشِ غیرتخصصی می‌شود، گفت: در این صورت وجهِ اساسیِ درمان مردم روزبه‌روز دچار ضعف بیشتری خواهد شد.
ادامه راه گذشته؟ یا چرخش به سمت پایداری؟ یا تقلید از روش لاریجانی؟

3 سرنوشت احتمالی برای قالیباف

طی سال‌های متمادی با قالیبافی روبه‌رو بوده ایم که اگرچه به تندروی پایداری‌چی‌ها نبوده اما نوسان شخصیت سیاسی او به‌گونه‌ای است که اصول او در فضای سیاسی کشور به درستی مشخص نیست.
همزمان‌ با قطعی گسترده و اختلال اینستاگرام و نرم افزارهای متا، میلیون‌ها نفر به تلگرام هجوم بردند.
برنی سندرز نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا گفت: ما به نقطه بی بازگشت نزدیک می شویم. آمریکا باید به ارسال هوایی کمک های بشردوستانه ادامه دهد.
مشکل فنی اینستاگرام که باعث شد مردم در دسترسی به برخی از خدمات ما با مشکل مواجه شوند حل شد.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با وخیم‌تر شدن بحران انسانی در غزه بر اثر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال فشار سیاسی به این رژیم برای بهبود اوضاع است.
طبق گزارش‌ کاربران، دسترسی به اینستاگرام قطع و این شبکه از دسترس خارج شد.
نوعی گاو مو سرخ است که دوهزار سالی است روی زمین پیدا نشده؛ گاوی که برای صهیونیست‌ ها کاربرد زیادی دارد و شکل جهان بعد از پیدا شدن آن تغییر خواهد کرد. حالا ظاهرا مدتی است که دست اسرائیلی هایی که دنبال پیدا کردن این حیوان بودند رو شده و خبر آن در رسانه ها منتشر شده است.