قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خراسان شمالی راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه‌اندازی قرارگاه تربیت و آموزش خبر داد و گفت: این قرارگاه در پی ارتقا سطح آمادگی جسمانی نیروهای انتظامی و ارتقا مهارت‌های ورزشی آنان ایجادشده است.

به گزارش پرسون؛ فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بجنورد با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در میان نیروهای انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: آمادگی جسمانی و توانمندی نیروهای ناجا ازجمله ویژگی‌ها مهم و حائز اهمیت در برنامه‌های این نهاد لحاظ شده است.

علیرضا مظاهری افزود: برنامه‌های مفصلی در راستای تقویت آمادگی جسمانی و توانمندی ورزشی نیروهای انتظامی استان پیش‌بینی‌شده تا سطح برخورداری از آمادگی جسمانی و سلامت کارکنان ناجا ارتقا پیدا کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه‌اندازی قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خبر داد و گفت: این قرارگاه باهدف ارتقا سطح سلامت و ورزیدگی جسمانی نیروهای انتظامی راه‌اندازی شده که در اولین گام آن در هفته 3 روز ورزش برای نیروهای مختلف تحت پوشش در نظر گرفته‌شده است.

وی تیراندازی و آمادگی جسمانی را ازجمله مهارت‌های مورد تمرین نیروهای انتظامی استان بیان کرد و ادامه داد: دفاع شخصی نیز ازجمله دیگر رشته‌های مورد تمرین با نیروهای ناجا است که برنامه‌ریزی جامع و هدفمند برای تناسب‌اندام و همچنین ارتقا سطح آمادگی در مأموریت‌ها انجام‌شده است.

مظاهری همچنین از حمایت ورزشکاران ناجا در عرصه قهرمانی نیز خبر داد و گفت: مقام‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای کارکنان ناجا در سطوح مختلف همچون سرباز، درجه‌دار و کادر نشان از اهمیت به مقوله ورزش در این نیروی انتظامی است.

وی در انتها تصریح کرد: قهرمانان ورزشکار کشور در نیروهای انتظامی همواره باعث افتخارآفرینی بوده‌اند و در رشته‌های مختلف ورزشی از این افراد حمایت می‌شود.

منبع: فارس

208421