رسیدگی به کنکور و سربازی مهارت محور برنامه نامزد ریاست جمهوری

نماینده نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه‌های دولت آینده رسیدگی به کنکور و مهارت محور کردن سربازی با هدف ایجاد اشتیاق در جوانان برای ازدواج است.

تصویر رسیدگی به کنکور و سربازی مهارت محور برنامه نامزد ریاست جمهوری

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین پویش بدون رأی‌ها با عنوان «ایرانی نو» ویژه نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و نماینده اقشار مختلف نوجوانان برگزار شد. در این نشست کیان نماینده امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال در خصوص برنامه این نامزد برای مهارت آموزی نوجوانان در زمینه فرهنگی و اجتماعی و آماده سازی آنها برای ازدواج و نقش آینده گفت: آقای قاضی زاده هاشمی معتقدند که آموزش باید از سه سالگی آغاز شود چرا که پرورش خلاق از این سن به بعد رخ خواهد داد. از طرفی تا سن ۱۵ سالگی این آموزش همراه با توانمندسازی شغلی به اتمام برسد.

وی افزود: آنچه در زمینه ازدواج برای نسل نوجوان فعلی و نسل جوان آینده ضروری است، برنامه جدی برای کنکور و سپس موضوع سربازی است. معتقدیم باید یک برنامه کارشناسی برای سربازی داشته باشیم و این دوره را به سربازی حرفه‌ای تبدیل کنیم تا جوان پس از پایان این دوره بتواند با کسب مهارت‌هایی که فراگرفته، مسیر اشتغال خود را پیدا کند.

نماینده این نامزد ریاست جمهوری گفت: با رفع این موانع، به تدریج اشتیاق و علاقه نسل جوان به ازدواج افزایش می‌یابد و با این مسیر می‌توانیم جوانان را برای ازدواج آماده کنیم. ‌

منبع: مهر

305469