رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد:

رنگ و بوی تازه شهر در مناطق کم برخوردار می پیچد

رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر گفت: توزیع عادلانه خدمات در شهر ویژه ترین انتظار شورا شهر از شهرداری است که در این راستا شهرداری مشهد به گونه ای اقدام کرده تا شهروندان در مناطق کمتر برخوردار نیز از رنگ و بوی جدید شهر بهره مند شوند.
تصویر رنگ و بوی تازه شهر در مناطق کم برخوردار می پیچد

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید طهوریان عسکری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوع اکران المان های شهری موضوعی است که باید در معابر پرتردد انجام شود که این موضوع نیز در مسیرهای موجود در مناطق کم برخوردار لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر بیان داشت :امسال تقارن نوروز و ماه رمضان مانند سال گذشته فصل بهار متفاوتی را برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)‌در‌ مشهد مقدس ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه این تقارن سبب متفاوت شدن نوع خدمت توسط مدیریت شهری شده است گفت: خادمین مردم در شهرداری مشهد تلاش می کنند تا بهتربن شرایط را برای حضور زئران در مشهد فراهم کنند.

طهوریان ادامه‌داد: از زحمات تمامی پاکبانان، باغبانان، کارگران، آتش نشانان،پیمانکاران, مهندسان عمرانی، کارشناسان، مدیران و تمامی افرادی که با روحیه معنوی برای خدمت رسانی به شهروندان و زائران تلاش میکنند تشکر و قدردانی میکنم.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر با بیان اینکه فروردین ۱۴۰۳ آغاز معنویت بهارانه ای است که در کشور و شهر مشهد ایجاد می شود عنوان کرد: یکی از مهم ترین نگاه های ما در مدیریت ششم شهری انتقال نشاط و شادابی به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد براساس زمان بندی های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت موجود، خانه تکانی بزرگ شهر را از بهمن ماه آغاز و تا به امروز زحمات بسیاری برای ایجاد وضعیت فعلی انجام داده است.

طهوریان با تشکر از فعالیت های دستگاه های اجرایی و پیمانکاران در جریان آماده سازی شهر برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز گفت: قطعا در زمینه ایجاد فضاهای جدید و رشد و توسعه استقبال از بهار در مشهد انتظارات بسیاری از شهرداری توسط شهروندان وجود دارد اما با توجه به شرایط شهرداری می توان گفت زحمات بسیاری کشیده شده است.

613774