چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری از تجهیز 15 پاسگاه محیط بانی به سامانه انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: هریک از این سیستم‌های نصب شده در پاسگاه‌های محیط بانی قادر به تولید برق به ظرفیت ۱۲۰۰ وات در ساعت هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرداری یک مجموعه محلی، مردمی و خودکفا محسوب می‌شود، عنوان کرد: شهرداری‌ها حدود ۱۰۰ منبع برای درآمدزایی دارند، شهرداری برای اینکه بتواند در شهر خدمات ارائه دهد، باید بتواند درآمدزایی کند و این درآمدها را برای امورات شهری هزینه کند.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله ۵ ریشتری در کوهرنگ، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات زلزله گزارش نشده است، اما قطعا این زلزله خسارات زلزله قبلی را تشدید می‌کند.
به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد؛

تیم‌های ارزیاب به محل حادثه در چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

تیم‌های اورژانس و هلال‌احمر به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد استان چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شدند، تاکنون خسارت‌هایی به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها گزارش‌شده است
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری:

شمار غرق‌شدگی 2 برابر شد

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از افزایش دو برابری غرق‌شدگی در سال ۱۴۰۰ در استان نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد:

بازگشت روشنایی به پارک‌ها و بوستان های شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد، از بازگشت روشنایی به پارک‌ها و بوستان های شهر خبر داد و گفت: بوستان‌های شهرکرد روشن می‌شود.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال در زندان بروجن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نقش فعالیت‌های فرهنگی زندان و ابعاد آن برای بازگشت سعادتمند مددجویان به زندگی بی‌بدیل است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت کمک حداکثری به فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به کمک فضای مجازی بیایند، اظهار داشت: با وجود آنکه بازنشر مطالب و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود اما در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شود.
معاون مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در صورتیکه از سیستم‌های نوین آبیاری مانند آبیاری قطره‌ای و نواری در کشاورزی استفاده شود، حدود ۴۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود که این موضوع می‌تواند منجر به تقویت آب‌های زیرزمینی شده و یا آب باقیمانده برای مصارفی مانند شرب مورد استفاده قرار گیرد.
ایجاد فضای سبز، آسفالت معابر، دیوارنگاری و... از جمله اقداماتی است که در زیباسازی شهر و همچنین روحیه شهروندان تاثیر بسیار بالایی دارد، اما گاهی این خدمات در برخی مناطق شهری با سرعت و دقت بیشتری انجام و در برخی محلات توجه چندانی به آن نمی شود، تحقق این امر موجب به هم خوردن عدالت در خدمات‌رسانی در حوزه شهری در محلات مختلف شهر می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست چهار محال و بختیاری؛

حال عمومی محیط بان استان خوب است

مجاهد عباسی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست چهار محال و بختیاری از حال خوب محیط بانی که در معرض اصابت گلوله قرار گرفته بود خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به اینکه وقتی توسعه شهر درست نیست، محله‌ای مانند منظریه ساخته‌ می‌شود، اظهار کرد: زیر ساخت‌ها در محله منظریه اجرا نشده است و تعهدات زمین‌ها انجام نشده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

۹ سارق با ۲۷ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۹ سارق با ۲۷ فقره سرقت طی 24 ساعت گذشته خبر داد.