چهارمحال و بختیاری

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واکسیناسیون 90درصدی مددجویان در مراکز نگهداری شبانه‌روزی این نهاد، گفت: 200 کپسول اکسیژن به صورت امانت در اختیار مددجویان مبتلا به کرونا قرار گرفته است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

پروژه آب شرب بن_بروجن امسال باید به بهره برداری برسد

احمد راستینه گفت: پروژه آب شرب بن_بروجن با پیشرفت ۸۰ درصد امسال باید به بهره برداری برسد و هیچ مقامی حق ندارد حقوق مردم را پایمال کند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طرح «برکت» باغداران محصولات کشاورزی و زراعی خود و دامداران سهم خود از دام‌هایشان را به منظور ساخت صحن حرم امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) اهدا می‌کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در یک سال گذشته برای ۸۰ فیلم کوتاه در استان پروانه ساخت صادر شده است، گفت: این فیلم‌های کوتاه به صورت مستند و داستانی تهیه و تولید می‌شوند.
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز کشت کلزار در سطح یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت:۹۰ درصد روغن مصرفی کشور وارداتی است و توسعه کشت دانه‌های روغنی از برنامه‌های مهم وزارت جهادکشاورزی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با نظر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در فضایی به ازای هر نفر 15 متر و همچنین با تهویه مناسب فعالیت خود را از سر بگیرند اما نظارت بر این اماکن از سوی دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد.
رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره آغاز فصل برداشت انگور و اینکه ۹۵ سطح تاکستان‌های استان رقم عسگری و دیررس است، افزود: کاهش قیمت محصول به دلیل برداشت دیر و کاهش تقاضای خرید از مهمترین مشکلات باغداران استان است.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته معماری طرح‌های اقدام ملی مسکن به منظور بررسی نقشه‌های ساختمانی و جلوگیری از تکرار ساخت‌وسازهای غیراستاندارد در استان تشکیل شده است.