مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم کاشمر در مجلس مطرح کرد:

تولید محصولات کشاورزی در گرو خرید تضمینی توسط دولت

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم آمایش سرزمین در بخش کشاورزی و جلوگیری از کاشت بی رویه یک محصول گفت: تمام محصولات کشاورزی از جمله پنبه باید توسط دولت خرید تضمینی شود.
ابوترابی با انتقاد به مدیریت دولت؛

با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد گفت: مردم به سبک مدیریتی قوه مجریه انتقاد دارند.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ارائه‌ توضیحاتی درباره ماجرای تحویل ۱۵۰۰ دوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس و سپس بازگرداندن آن به وزرات بهداشت پرداخت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایط کنونی فضاسازی برخی از جریان ها و سایت ها در بازار ارز موجب شده که تقاضا برای خرید ارز در کشور بالا برود، از این رو بانک مرکزی باید با این جوسازی و فضاسازی ها برخورد جدی کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی دولت به مردم باید متناسب با نرخ تورم باشد، گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان یارانه نقدی هیچ کمکی به مردم نمی‌کند و باید این یارانه متناسب با نرخ تورم باشد.
تحقیق و تفحص مجلس استارت خورد

خودروسازان پشت چراغ قرمز بهارستان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز بررسی طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم خبر داد.
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه قانون‌گریزی و قانون‌شکنی به رویه دستگاه اجرایی و غفلت و اهمال به عادت دستگاه نظارتی تبدیل شده است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید مچ قانون شکنان را بگیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

رییس مجلس در توضیح جلسه غیر علنی امروز نمانیدگان مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح آیین نامه داخلی برای طرح تحول مجلس در جلسه غیر علنی امروز مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره حواشی ایجاد شده در مورد تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان متقاضی گفت: مجلس مصر است حاشیه ها بر متن غلبه نکند و انتظار بجا از مجلس این است که موضوع خودرو را به سامان مشخصی برساند.
نایب رئیس دوم مجلس با بیان اینکه کاری که وزیر اسبق راه و شهرسازی انجام داد و جای تاسف دارد این است که اجازه داد عرصه و اعیانی مسکن های مهری که در شهرهای جدید از جمله پردیس ساخته شده بود اجازه فروش داشته باشد،‌ خاطرنشان کرد: دولت از همین عرصه‌های مسکن مهر حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان کاسب شدند.