مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: احراز هویت آگهی‌دهندگان در سایت های اینترنتی وضعیت این حوزه را سامان می دهد، قطعا باید شرایطی ایجاد شود که فروشندگان واقعی مسکن تنها بتوانند در سایت های اینترنتی آگهی بدهند و از ورود و فعالیت دلالان جلوگیری شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ‎جنگ اقتصادی به مراتب پیچیده تر از جنگ نظامی ۴۰ سال قبل است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت تعاون باید گزارشی از نحوه هزینه کرد ۷ هزار میلیارد تومان حاصل از عرضه اولیه سهام شستا در بورس ارائه کند، می‌گوید علیرغم اینکه این وزارتخانه از سامانه شفافیت رونمایی کرده اما حقوق و دریافتی مدیران آن همچنان مبهم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مدرسه مردم باوری است و این را باید بدانیم که هرگاه مردم را باور کنیم پیروز خواهیم شد.
سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما هیچ مشروعیتی برای اقدام آمریکایی‌ها درخصوص طرح ادعای فعال‌سازی مکانیزم ماشه قائل نیستیم.
مرادی در گفت و گو با پرسون پاسخ داد؛

چه زمانی شاهد همگرایی بین دولت و مجلس باشیم؟

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تحریم وجود دارد و دشمن هم دشمنی خودش را می کند اما خودمان باید یکدیگر را پشتیبانی و حمایت کنیم.
سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مورد پیشنهاد طرح ملی ساماندهی حاشیه‌نشینی به مجلس، گفت: جای تعجب است که آقای رحمانی فضلی پس از ۷ سال تعلل به فکر ساماندهی حاشیه‌نشینی افتاده در حالی که از سال اول مسئولیتش باید نسبت به ساماندهی آن اقدام می‌کرد.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس صادرات بی‌رویه را دلیل اصلی گرانی تخم‌مرغ دانسته و می‌گوید با تداوم این امر، تخم‌مرغ نیز همانند بسیاری از مواد غذایی ارزشمند از سفره غذایی مردم حذف خواهد شد.
عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی در نامه‌ای به وزیر اقتصاد ضمن برشمردن تخلفات وزارت اقتصاد در واگذاری «ایران ایرتور» اعلام کرد: این شرکت ۹۹ میلیون دلار بدهی دارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست کمیسیون با موضوع بررسی طرح سه‌ فوریتی مقابله با تصمیم آمریکا خبر داد و گفت: رفع محدودیت‌های هسته‌ای و کاهش همکاری با آژانس پیشنهادات مطرح در این طرح است.
رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام برخی از کشورهای منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: حکام خیانتکار منطقه از امروز شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها از گذشته تاکنون هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال‌ها تز فکری دولتمردان این بود که اول توسعه و بعد عدالت که سرمنشا انحراف از مسیر استقرار آرمان‌های انقلاب است؛ هم اکنون ثمره توسعه عاری از عدالت را که در یک کلمه فقر و فساد و تبعیض است را می‌بینیم.
نایب رئیس مجلس گفت: اگر دولت قبل از بازگشایی مدارس، نمایندگان را طرف مشورت خود قرار می داد بهتر می‌توانست دو گانه «سلامت» و «آموزش» را مدیریت کند؛ این دوگانه به خوبی مدیریت نشد.