زناشوئی

صفحه زناشویی مجله پرسون به شما کمک میکند تا زندگی و رابطه زیبایی با همراه و همسر خود داشته باشید.

اکثر زوج های عاشق عادت دارند هنگام راه رفتن دست یکدیگر را در دست بگیرند. این کار بخشی از زندگی عاطفی دو طرف را تشکیل داده و نشانه علاقه بین آنها و انکارناپذیر است.
عدم برقراری ارتباط موثر با همسر مشکلات زندگی زناشویی را بدتر می‌کنند و اگر مهارت ارتباط موثر با همسر خود را تقویت نکنید، نمی‌توانید تجربه دستیابی به یک ازدواج موفق، سالم و پایدار را داشته باشید و در برابر مشکلات زندگی مشترک مجبور به تسلیم می‌شوید.
وقتی حرف از طلاق می‌شود، همواره این موضوع مطرح خواهد شد که حق طلاق با مرد است. البته که طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق به مرد داده شده است و او می‌تواند هر زمانی‌که بخواهد با طی کردن مراحل طلاق، از همسرش جدا شود اما در عین حال مواردی تعیین شده که باعث سوء استفاده بسیاری از مردان در خصوص این موضوع نشود.
زهرا نادری، فوق‌تخصص ناباروری، تاکید می‌کند که این روزها، بسیاری از زوج‎های جوان به او مراجعه می‌‎کنند برای چشیدن طعم والدینی؛ این درحالی است که آن‌ها خبر ندارند که قرار نیست با به دنیا آوردن فرزندی کانون گرم خانواده‌شان گرم شود.
برخی زوجین برای یک شب عروسی لوکس میلیون‌ها تومان خرج می‌کنند اما حاضر نیستند برای چند جلسه مشاوره ازدواج هرچند کم هزینه کنند.
شما برای آنکه در زندگی مشترکتان خوشبخت شوید باید هم خودتان به آرامش روحی برسید و هم همسرتان را کمک کنید تا این حس زیبا را تجربه کند. آرامش در زندگی زناشویی یکی از اهداف اصلی ازدواج است که در کنار عشق و علاقه ، خوشبختی شما را تضمین می کند. در این مطلب از مجله خبری پرسون شما را با راههای ایجاد آرامش در زندگی زناشویی آشنا می کنیم.
طلاق به معنی جدا شدن همسران از یکدیگر و پایان دادن قانونی به زندگی مشترک است. با وجود اینکه اصولاً طلاق به اراده زوج انجام می شود اما در موارد و شرایطی زن هم می تواند درخواست طلاق بدهد اگر چه همسر او (زوج) با طلاق موافق نباشد.
امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، تک فرزندی در میان زوجین و خانواده‌ها رواج یافته است، تک فرزندی علاوه بر مزایا، مشکلات خاص خود را پدید می‌آورد، در شرایط فعلی جامعه، پدیده تک فرزندی گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است، ضروری است والدین برای کاهش آسیب و کسب آگاهی در خصوص اصول تربیتی صحیح با مشاوران کودک مشورت کنند.

محققان اعتقاد دارند که مردها به خاطر دلایل بیولوژیکی طالب زیبایی هستند. برخی از محرکات قدیم مثل کشش و جذب به زیبایی هنوز هم در انتخاب های آنان تاثیر می گذارد. درست است که هنوز کمی در ابراز احساساتشان سرسخت هستند اما به دنبال کسی هستند که بتوانند آزادانه با او مسائل احساسی و روحی-روانی خود را در میان بگذارند.
کلمات نقش بسیار مهمی در روابط و تعاملات افراد دارند و این حساسیت در زندگی مشترک بیشتر هم می‌شود. حرف هایی که نباید به همسر گفت در کیفیت زندگی زناشویی و پیشگیری از دعوا تاثیر زیادی می‌گذارند.
پویش ارتقای آگاهی مادران و سلامت باروری با شعار «مادر آگاه، سلامت بارداری، نوزاد سالم»، از چهاردهم بهمن، با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت سلامت مادر و نوزاد و راهکارهای دستیابی به این مهم، در استان فارس آغاز شده و تا بیست و هشتم بهمن ادامه دارد.
شکل گیری یک رابطه جنسی موفق نیاز به تکنیک ها و آموزش هایی دارد .در مجله خبری پرسون چگونگی یک رابطه جنسی موفق و راهکارهایی برای آن ارائه داده ایم که با هم می خوانیم
همیشه در خانه بین زوج ها این سوال مطرح است که خانه داری وظیفه زنان است یا مردان هم باید در کنار زنان در خانه داری کمک کنند؟در مجله خبری پرسون به این موضوع چالش بر انگیز پرداخته ایم تا برای همیشه پاسخی به این سوال داده شود.