مد و زیبایی

رییس مرکز تحقیقات پوست و مو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه در فرایند کراتینه کردن مو باید نکاتی مثل مواد مورد استفاده و رعایت تعادل در تکرار مد نظر باشد، گفت: مقاله‌ای در یکی از مجلات معتبر علمی دنیا منتشر شده، مبنی بر اینکه در افرادی که به صورت متناوب و بیش از حد از فرآورده‌های صاف کننده مو استفاده می‌کنند، احتمال بروز سرطان‌ در آن‌ها بیش از سایرین است.
اگر از افراد مستعد شوره سر هستید، از شامپوهای حاوی مواد ضد قارچی استفاده کنید. همچنین اگر شمار موارد شستن موهایتان را افزایش دهید، با کاهش انباشتگی قارچ روی پوست به پیشگیری از ایجاد شوره سر کمک می‌کنید.
با توجه به اینکه سطح پوست همیشه با هوای بیرون در ارتباط است تغییر فصل می‌تواند تأثیر زیادی بر آن داشته باشد. سرمای زمستان هم می‌تواند باعث خشک شدن آن شود. بنابراین باید بدانیم در زمستان چطور باید از پوست خود مراقبت کنیم.
وقتی بیهوشید پزشک‌تان عوض می‌شود!

زیباجویان چطور می‌میرند؟

طبق آمار علیرضا صابری، دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران از هر ۱۰۰ نفر مراجعه کننده فقط ۳۰ نفر آن‌ها به عمل نیاز دارند و ۳۰ نفر دیگر به عمل هیچ احتیاجی ندارند و ۴۰ نفر بقیه انتخاب با خودشان است و عمل کردن یا نکردن‌شان به سلیقه شخصی خودشان برمی‌گردد.
نخستین رویداد مد و محیط زیست در ایران«هناس» با حضور سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور و ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
این روزها بحث هوش مصنوعی بازارش گرم و جنجالی شده است. این بار هوش مصنوعی وارد دنیای مد شده و دست به طراحی های عجیب و غریبی زده است.
گاهی بدون اینکه متوجه باشید محصولات مخربی به پوست می‌زنید که حاوی ترکیبات شیمیایی مضر، ترکیبات کومدوژن‌زا (جوش‌زا)، سیلیکون‌ها، سولفات و پارابن هستند. فرمولاسیون این قبیل محصولات مناسب پوست نبوده و با آن مهربان نیستند.
در این مقاله به بررسی ریزش موی زنان بالای ۴۰ سال پرداخته می‌شود. با پیشرفت سن، مشکلات مرتبط با مو‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و مفید است نکات و راهکار‌های موثر برای پیشگیری و مدیریت این مسئله را بدانیم. ریزش مو یکی از مشکلات شایع در زنان بالای ۴۰ سال است. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
در این مقاله، به روش‌ هایی برای رشد مجدد موهای تان اشاره خواهیم کرد. فواید اثبات‌ شده این روش‌ها به رشد مو و تقویت مو های شما کمک خواهند کرد.
نشریه "پیپل" از "پاتریک دمپسی" بازیگر و راننده مسابقات اتومبیلرانی آمریکایی به عنوان جذاب‌ترین مرد سال گذشته یاد کرده است. علت این انتخاب چه بوده و چه معیاری باعث می‌شود یک مرد جذاب به نظر برسد؟
یکی از بهترین گزینه ها برای روزهای زمستانی نیم بوت جین است. بهترین پیشنهاد ست کردن نیم بوت جیر با دامن کوتاه جین است.
4 اشتباهی که مانع ماندگاری بوی عطر می‌شود

4 اشتباهی که مانع ماندگاری بوی عطر می‌شود

آیا عطر محبوبتان را پیدا کرده‌اید، اما از پایداری رایحه‌اش روی پوست‌ خود راضی نیستید؟ شاید دلیلش برخی اشتباهات رایج باشد. برخی کارشناسان، عطر را به موجودی زنده تشبیه می‌کنند که در شرایط مختلف، رفتارهای متفاوتی نشان می‌دهد.
مراقبت از پوست و رعایت بهداشت پوستی یکی از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه خانم‌ها و همچنین آقایان قرار دارد. به خصوص رسیدگی به پوست پا از آن جهت که ساعات طولانی در کفش است، اهمیت ویژه‌ای دارد.
افراد معمولاً روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهند که این تعداد معمولاً قابل توجه نیست؛ زیرا موهای جدید همزمان در حال رشد هستند. ریزش مو زمانی اتفاق می‌افتد که موهای جدید جایگزین موهای ریخته، نشوند.
در این مقاله درباره رنگ آرایش سال 2024 به عنوان محور اصلی صحبت خواهیم کرد. اطلاعات جدید در دنیای آرایش بررسی شده و بهترین رنگ‌ها و استایل‌های آرایش برای سال 2024 را معرفی خواهیم کرد.
آیا شما همیشه می خواستید در دنیای مد مهارت هایتان را به نمایش بگذارید؟ آیا به دنبال راهنمایی برای شروع کار با مد هستید؟ در این مقاله، به شما راهکارها و راهنمایی هایی ارائه خواهیم داد تا بتوانید با اعتماد به نفس و استایل منحصر به فرد خود در دنیای مد شروع به کار کنید.