مد و زیبایی

به دلیل وجود نیروی جاذبه بر روی بدن هنگام دراز کشیدن و خوابیدن به مدت طولانی این نیرو بیشتر شده و موجب جا به جا شدن مواد بوتاکس در قسمت زیرین پوست شده که باید از این عمل خودداری شود. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است مواد بوتاکس به حفره چشمی وارد شود و موجب بیماری هایی همچون دوبینی و افتادگی پلک شود.
روغن دنبه سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین ای و ویتامین کا است که باعث می شوند با اثر مخرب رادیکالهای ازاد مقابله کرده و مانع از بروز چین و چروک های سطحی در پوست شود.
تیرگی دور چشم‌ها به دلایل مختلفی از جمله خستگی، پیری یا بیماری‌های زمینه‌ای، مانند آلرژی و اگزما به وجود می‌آیند. دایره‌های تیره دور چشم برای برخی خوشایند نیستند و همواره به دنبال راهی برای از بین بردن آن می‌گردند.
به طور خلاصه جراحی پروتز سینه ، یک جراحی به منظور بزرگ کردن و یا قرینه سازی سینه با استفاده از کاشت پروتز می باشد.
وقتی دردی بین ابروهایتان دارید که تکرار می‌شود و هیچ علامتی از عفونت و جوش وجود ندارد ممکن است چیزی در زیر ابروهایتان عامل این درد باشد.
پوست زیبا و سالم جز با استفاده منظم از کرم ضد آفتاب به دست نمی‌آید. اگر این مسأله را رعایت نکنید، هر تلاش دیگری بیهوده خواهد بود. SPF کرم ضد آفتابتان نباید کمتر از ۳۰ باشد و طی روز نیز باید هر چند ساعت یک بار تجدید شود.
یکی از انواع پوشاک، پلیور است که در این مقاله از فروشگاه ایرانیان قصد داریم به پلیور زنانه پرداخته و راهنمای جامع و کاملی پیرامون خرید آن ارائه می‌دهیم.
همانطور که می دانید با نزدیک به سال نو میلادی اکثر افراد به دنبال رنگ سال هستند تا لباس انتخابی مورد نظرشان با رنگ سال همخونی داشته باشد به همین خاطر، در این مقاله شما را با رنگ سال ۲۰۲۴ آشنا خواهیم کرد.
یکی از اثراتی که سرد شدن هوا بر پوست ما می‌گذارد، این است که پوست لب‌هایمان را دچار ترک‌خوردگی می‌کند.
آیتانا، یک زن ۲۵ ساله پر جنب‌وجوش با موهای صورتی و اهل بارسلونای اسپانیا است که هر هفته پیام‌های خصوصی زیادی از افراد مشهور دریافت می‌کند که از او می‌خواهند با آن‌ها قرار بگذارد. اما آیتانا یک مدل واقعی نیست و به دنیای مجازی تعلق دارد.
یک دم‌اسبی محکم، بافت آفریقایی یا مو‌های بالا جمع شده، زیبا به نظر می‌رسد، اما ممکن است هم‌زمان باعث ریزش مو شود. قبل از آنکه یک سبک دائمی و طولانی‌مدت برای مدل مو‌های خود انتخاب کنید، درباره بی‌خطر بودن آن مطمئن شوید یا دست‌کم راه‌های مراقبی را در نظر بگیرید.
شوپین‌ها کفش‌های بدون پشت یا دمپایی با کفی بلند هستند. آن‌ها در سراسر اروپای رنسانس به دلیل علاقه مجدد به فرهنگ یونان باستان، درست در زمانی که سبک‌های مشابه استفاده می‌شد، محبوب شدند.
لیزر نمی تواند به تخمدان ها و سایر اندام های بدن نفوذ کند. اگر چنین بود، هیچ کلینیکی برای ارائه لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن افراد بیمه نمی شد. با این حال، توصیه می شود اگر قصد بارداری دارید، با پزشک خود در خصوص انجام لیزر موهای زائد مشورت کنید.
آیا تاکنون تجربه خارش پوست سر بدون دلیل مشخصی را داشته‌اید؟ خارش سر ممکن است ناشی از کمبود ویتامین‌هایی باشد که بر سلامت پوست تاثیر می‌گذارند.
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که خانم‌ها در دوران یائسگی به آن دچارمی‌شوند که به دلیل اختلالات هورمونی تغییراتی را در بدن به وجود می‌آورد و مشکلات دیگری مانند اختلالات خواب، تغییرات خلقی، گرگرفتگی و خشکی پوست به همراه دارد.
ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی مانند کمبودهای تغذیه ای، اختلالات ژنتیکی، عدم تعادل هورمونی، برخی داروها، اختلالات خودایمنی، عفونت ها، استرس یا پیری طبیعی ایجاد شود. «آلوپسی» اصطلاح پزشکی برای ریزش مو است و هر کسی اشکال مختلفی از آلوپسی را تجربه می کند.