مد و زیبایی

روتین روزانه مراقبت از پوست با شستشوی صورت آغاز شده و با همین کار به پایان می‌رسد. در حالی که به نظر می‌رسد پاکسازی باید کم‌عارضه‌ترین بخش روتین مراقبت از پوست باشد، برخی عادات اشتباه شستشوی صورت می‌تواند به مشکلات پوستی متعددی از جمله تحریک، ایجاد جوش، خشکی و قرمزی پوست منجر شود.
اگر به بروشور یا برچسب روی مرطوب‌کننده‌ی خود نگاه کنید، احتمالا نام اوره را در لیست مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن مشاهده خواهید کرد. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان اوره‌ی سنتتیک یا مصنوعی را به انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست اضافه می‌کنند تا به مرطوب کردن پوست و لایه‌برداری آن کمک کنند.
البته که جوش بدن و صورت علت‌های مختلفی دارد ولی یکی از آنها می‌تواند ناشی از استرس و اضطراب زیاد از حد باشد. شما در چه وضعی به سر می‌برید؟ آیا اهل حرص و جوش خوردن هستید؟! جوش هم می‌زنید؟!
با تغییر فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌های ویدیویی و… در هر سال، محبوب‌ترین لباس‌های هالووین مرتباً تغییر می‌کنند. با بررسی داده‌های Google Trends، لیستی ۱۰ تایی از لباس‌های محبوب هالووین که بیشترین جستجو را در ایالات متحده داشته‌اند، به دست آمده است.
به طور کلی لبو خواص شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما دارد. دانشمندان دریافته‌اند که مصرف لبوی خام از ایجاد بیماری‌های قلبی، فشار خون و زوال عقل پیشگیری می‌کند و حتی میزان قند خون را هم تنظیم می‌کند. لبو سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید است و در عین حال خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی هم دارد.
بیشتر بانوان معمولا علاقه دارند که دارای ناخن‌هایی زیبا، تمیز و مرتب باشند. این موضوع موجب ارائه انواع خدمات ترمیم و زیبایی ناخن توسط سالن‌های  زیبایی و مراکز تخصصی کاشت ناخن شده است. مانیکور، طراحی و سایر خدمات ناخن به مهارت، ظرافت و هنر دست ناخن کار نیازمند است.‌ ازاین‌رو باید حتما برای دریافت بهترین خدمات ناخن به معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز کاشت ناخن مراجعه نمود.
"شیسیدو" غول لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی ژاپنی با لوازم آرایشی ممتاز که شامل یک محصول مراقبت از پوست بسیار گران قیمت می‌باشد از پیشتازان بازار کالا‌های لوکس محسوب می‌شود.
دستگاه یووی سان 1 که برای کاشت ناخن کاربرد دارد، از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. ابعاد آن کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. تعداد لامپ های این دستگاه و چینش آن ها استاندارد است و ناخن های هر پنج انگشت را کاملاً خشک می کند.
داشتن یک تیپ شیک، به روز و زیبا در مهمانی‌ها معمولا بسیار مهم بوده و ظاهر و استایل شما در اولین برخورد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. قطعا برای شما هم پیش آمده که به محض روبرو شدن با یک شخص بدون آن او را بشناسید، جذب او شوید، بدون شک نوع پوشش و رفتار او اولین چیزی بوده که شما را تحت تاثیر قرار داده است. در نتیجه برای این که در یک مهمانی شیک‌تر و زیباتر به نظر برسید، باید علاوه بر ظاهر لباس و اکسسوری‌ها، به رفتار و منش خود نیز دقت  نمائید.
افراد مشهور یا سلبریتی‌های هالیوود، همیشه بخش مهمی از اخبار رسانه‌ها را تشکیل می‌دهند که علاوه بر فعالیت در حوزه کاری خود، لباس و استایل‌شان مورد توجه بسیاری از جمله استایلست‌ها، برندها و مجله‌های مد و فشن قرار می‌گیرد.

فواید ویتامین ای (E) برای پوست شناخته شده است اما برخی از افراد از روغن این ویتامین برای سلامت موها نیز استفاده می‌کنند و این احتمال وجود دارد که ویتامین ای از ریزش مو جلوگیری کند، به بهبود سلامت کلی پوست سر کمک کند و باعث درخشندگی بیشتر موها و کاهش آسیب آن‌ها شود.