مد و زیبایی

شوپین‌ها کفش‌های بدون پشت یا دمپایی با کفی بلند هستند. آن‌ها در سراسر اروپای رنسانس به دلیل علاقه مجدد به فرهنگ یونان باستان، درست در زمانی که سبک‌های مشابه استفاده می‌شد، محبوب شدند.
لیزر نمی تواند به تخمدان ها و سایر اندام های بدن نفوذ کند. اگر چنین بود، هیچ کلینیکی برای ارائه لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن افراد بیمه نمی شد. با این حال، توصیه می شود اگر قصد بارداری دارید، با پزشک خود در خصوص انجام لیزر موهای زائد مشورت کنید.
آیا تاکنون تجربه خارش پوست سر بدون دلیل مشخصی را داشته‌اید؟ خارش سر ممکن است ناشی از کمبود ویتامین‌هایی باشد که بر سلامت پوست تاثیر می‌گذارند.
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که خانم‌ها در دوران یائسگی به آن دچارمی‌شوند که به دلیل اختلالات هورمونی تغییراتی را در بدن به وجود می‌آورد و مشکلات دیگری مانند اختلالات خواب، تغییرات خلقی، گرگرفتگی و خشکی پوست به همراه دارد.
ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی مانند کمبودهای تغذیه ای، اختلالات ژنتیکی، عدم تعادل هورمونی، برخی داروها، اختلالات خودایمنی، عفونت ها، استرس یا پیری طبیعی ایجاد شود. «آلوپسی» اصطلاح پزشکی برای ریزش مو است و هر کسی اشکال مختلفی از آلوپسی را تجربه می کند.
کلاژن یکی از مهم‌ترین سازه‌های پروتئینی در بدن است که در تاندون‌ها، رباط‌ها، پوست، عضله‌ها، استخوان‌ها و رگ‌های خونی وجود دارد، اما میزان آن در بدن همزمان با روندهای پیری کمتر و کمتر خواهد شد.
موهای فردار ذاتا بیشتر از دیگر انواع موها با احتمال شکنندگی مواجه هستند. بنابراین بسیار مهم است که با همه توان از این موهادر برابر انواع آسیب‌دیدگی‌ها محافظت کنید.
بسیاری از حالت‌ها هستند که می‌توانند به پاشنه پای شما آسیب وارد کنند؛ مدل راه رفتن اشتباه و برخی عادت‌های غلط باعث آسیب رسیدن به پاشنه پا می‌شود.
لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه اغلب یکی از معضلاتی است که همه بانوان که به نسبت سایرین قد کوتاهی دارند در طول زندگی با آن سر و کله می‌زنند.
افراد زیادی در دنیا و در همین کشور ما هستند که طرفدار پروپاقرص مد هستند. تمام اتفاقات روز در زمینه مد و لباس را دنبال می‌کنند، آن هم با عشق و تا آنجا که بتوانند و از پس آن بربیایند خودشان را همرنگ آن حرکت خواهند کرد.

جالب است بدانید برخلاف ضررهای متعدد مصرف خوراکی سس مایونز برای سلامتی، این سس ناسالم کاربردهای غیر خوراکی جالبی دارد. از سفید کردن کلیدهای زرد پیانو گرفته تا نرم کردن موهای خشک و شکننده، سس مایونز کاربردهای عجیبی در خانه داری و زیبایی دارد.
گلاب یخ زده یک ماده شگفت انگیز برای پوست است که به شادابی و خنک شدن پوست شما خصوصا در هوای گرم کمک می‌کند. استفاده از این مکعب‌های کوچک یخ زده ساده‌ترین راه برای خنک کردن پوست پس از یک روز گرم و طولانی است.
جوش شیرین همچنین می‌تواند موها را نرم و ابریشمی کند، از این رو برای مو فرفری ها معجزه می‌کند.جوش شیرینبه دلیل فواید بی‌شماری که دارد در ساخت بسیاری از شامپوهای خشک نیز استفاده می‌شود.
همه ما دوست داریم چهره و پوستی جوان، شاداب و باطراوت داشته باشیم اما عوامل زیادی بر این موضوع تأثیر می‌گذارد. استفاده از محصولات و روش‌های مختلف نیز به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند که آگاهی از آن‌ها قطعاً می‌تواند در مقابله با چنین عوارضی موثر واقع شود.
اگر موهای‌تان را موقع خوابیدن باز بگذارید خصوصا اگر آن روز آن‌ها را نشسته باشید، این عمل باعث انتقال روغن به روبالشی و از آنجا به پوست‌تان می‌شود. بهترین کار این است که به آرامی موهای‌تان را با کش مو ببندید.
عطرها از جذاب‌ترین محصولاتی هستند که در میان طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه بدون محدودیت سنی مورد مصرف قرار می‌گیرند. این محصولات با رایحه‌های متفاوت و اغلب در انواع مردانه و زنانه تهیه می‌شوند. اما نمونه‌ای از عطرها وجود دارند که مصرف آن‌ها هیچ محدودیت جنسی ندارد و مردان و زنان به یک اندازه از رایحه دلپذیرشان لذت می‌برند. این عطرها به نام عطر اسپرت یا عطر بدون جنسیت شناخته می‌شوند.
این گیاه شگفت انگیز علاوه بر رنگ دهی خواص دارویی فراوانی نیز دارد که از جمله آنها می توان به درمان سنگ کلیه، زردی ، ترمیم زخم، جلوگیری از التهاب پوست و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. اما آیا رنگ کردن مو با حنا مفید است یا ممکن است مضراتی نیز به همراه داشته باشد؟
خوشبختانه محصولات و روتین‌های مراقبت از پوست آنقدر متنوع هستند که از بین آن‌ها می‌توانید موارد متعددی را انتخاب کنید و از پوست خود مراقبت کنید و آن را‌تر و تازه و جوان نگه دارید. در این قسمت نیز راهکار‌های متنوع را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن بتوانید پوستتان را بازیابی کنید و از درخشندگی و لطافت آن لذت ببرید.