مد و زیبایی

اگر زمستان برای شما مشکل پوستی، پوست خشک و پاشنه های ترک خورده ایجاد می کند، وقت آن است که این پدیکور آسان را امتحان کنید!
پدیکور، از جمله روش های رسیدگی و درمانی پا است که باعث زیبایی و نرمی آنها شده و خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد.

در بسیاری از فرهنگ‌ها رنگ لباس اهمیت زیادی در میزان جذابیت فرد برای دیگران دارد و در این میان مطالعات نشان می‌دهد پوشیدن لباس‌هایی به رنگ قرمز هم مردان و هم زنان را برای جنس مخالف جذاب‌تر می‌کند.
پابند نقره یا به عبارتی دیگر خلخال، یکی دیگر از زیورآلات محبوب در میان بانوان به خصوص خانم ‌های جوان و دختران است. به عبارتی دیگر پابند نقره  نوعی از اکسسوری زنانه است که به دور مچ‌پا برای زینت دادن به پاها بسته می‌شود اما آیا میدانید معنی بستن پابند چیست؟
داشتن تیپ مردانه شیک و جذاب، دغدغه هر آقایی است که برای ظاهر خود اهمیت زیادی قائل است. مردی که می خواهد یک استایل مردانه داشته باشد، باید بداند که برای هر موقعیتی لباس و استایل متناسب با آن را انتخاب کند. برای استفاده، تیپ اسپرت همیشه جواب می دهد و می تواند یکی از انتخاب های اصلی شما باشد.داشتن یک استایل مردانه جذاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. انتخاب مناسب پوشاک با توجه به آب و هوا و حفظ هارمونی رنگ های لباس ها با یکدیگر تاثیر زیادی بر روی ظاهر کلی ما می گذارند.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.

در گذشته گریم نقش اساسی برای آرایش بانوان نداشت و فقط برای آراستن بازیگران سینما و تئاتر به کار می‌رفت. اما با پیشرفت لوازم آرایشی در دنیا، رفته رفته گریم صورت جایگاه خود را در آرایش روزانه بانوان نیز، پیدا کرده است. تکنیک کاموفلاژ پوست نیز مانند گریم می‌تواند به پوشاندن نواقص پوستی کمک کند.
می‌گوید با وسواس زیادی خرید می‌کند. دوست دارد لباسی به تن کند که از دور مارک و برندش را داد بزند. می‌گوید مو را از ماست بیرون می‌کشد و امکان ندارد مارک تقلبی به چشمش اصل بیاید. اما او هم مثل خیلی از جوان‌های دیگر که پله‌های پاساژهای اسم و رسم در کرده پایتخت را بالا و پایین می‌کنند بی خبر از این هستند که لیبل‌های آویزان شده به این لباس‌ها کیلویی به فروش می‌رسند و لباسی که چند برابر قیمت اصلی برای شان چوب خورده کار خیاط های به اصطلاح «تمیز کار» همین راسته پاچنار بازار خودمان است.
در این مطلب از چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا کمک گرفته‌ایم تا دمنوش‌هایی که به تقویت مو کمک می‌کنند را به شما معرفی کنیم.