مد و زیبایی

روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
رژ لب قرمز کلاسیک است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. چنانچه در نمایش مد مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۳ شنل در ژانویه، مدل‌های نیمه‌برهنه در حالی روی صحنه ظاهر شدند که لب‌های قرمز و براق‌شان نقش بهترین زیورآلات را برای مجموعه‌ای ساده و نسبتا جوان ایفا می‌کرد.
زیبایی در هر نقطه از جهان مفهوم خاص خود را دارد و هر منطقه ای زیبایی را در چیزی می بینند. به همین منظور امروز میخواهیم در این بخش درباره رازهای زیبایی در گوشه و کنار جهان با شما صحبت کنیم و ببینیم که مردم نقاط مختلف دنیا برای زیبایی خودشان چه کارهایی انجام می دهند.
آیا بوتاکس عوارض دارد؟ آیا بوتاکس خوب است؟ فواید بوتاکس صورت چیست؟ آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست میشود؟ این سوالات رایج در ذهن اکثر افرادی که قصد بوتاکس دارند، ایجاد می شود. درباره خطرات و عوارض بوتاکس در قسمت های مختلف صورت و زیر بغل بخوانید.
ویدئویی که خطرات استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب در طول پرواز را برجسته می‌کند در تیک تاک منتشر شده جایی که ۱.۸ میلیون بازدید داشته است.
شستشوی موها با صابون بعد از مدتی لطافت مو را از بین می‌برد و موها به مرور خشک و شکننده می‌شوند. در ادامه درباره فواید و مضرات شستوی موی سر با صابون صحبت میکنیم.
داشن پوستی صاف و شفاف، یکی از ادغدغه‌های همیگشی انسان‌ها بوده و هست. هرچند که گاهی تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل نور آفتاب، بیماری، بالا رفتن سن یا بارداری، لک‌های تیره‌ای روی پوست به‌وجود آمده و سلامت ظاهری پوست را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. از کک و مک گرفته تا لک‌های تیره و روشن از جمله لک‌های پوستی هستند.
رایحه، یکی از مواردی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی روابط افراد دارد و باعث ایجاد احساس خوشایند در فرد می‌شود. امروزه محصولات زیادی برای این منظور تولید شده است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و صرفه اقتصادی، محصول موردنظر خود را تهیه کنید.
زیبایی استایل تنها به پوشیدن انواع لباس های مارک یا استفاده از انواع کفش و کیف لوکس نیست! بلکه زیبایی استایل زمانی کامل می شود که شما از اکسسوری های مناسب نیز در این جهت استفاده کرده باشید. استفاده از جواهراتی که طراحی بی نظیری دارند، می تواند شما را تبدیل به فردی همه چیز تمام کند! پس بهتر است با بزرگ ترین فروشگاه جواهر با طراحی لوکس و خاص یعنی مجموعه جواهری عبدالهی آشنا شوید.
خرید ساعت رولکس یک سرمایه گذاری قابل توجه است و نیاز به بررسی دقیق دارد. در اینجا چند نکته برای کمک به خرید آگاهانه ذکر شده است تا شما با توجه به آن بتوانید خرید ساعت رولکس را انجام دهید.
موناکو، (به فرانسوی: Monaco) با نام رسمی شاهزاده‌ نشین موناکو،کشوری که به خاطر وجود قوانین مالیاتی آزاد، کازینوهای متعدد و آب هوای مطبوع، به بهشت جهان‌گردان و ثروت‌مندان، معروف شده‌ است. شارلین (شاهزاده موناکو) (۱۹۷۸) شناگر المپیک سابق آفریقای جنوبی که پس از ازدواج با شاهزاده آلبرت دوم در سال ۲۰۱۱، شاهزاده موناکو شد.