مد و زیبایی

داشتن روتین پوست کمک می‌کند تا شادابی و سلامت پوست را حفظ کنید و درگیر مشکلات پوستی نشوید. روتین پوستی به فاکتور‌هایی همچون نوع پوست و فرمولاسیون محصولات بستگی دارد.
گونه‌های چاق و گرد باعث جوان‌تر دیده شدن چهره می‌شود و در مقابل، گونه‌های افتاده نشانه‌ای محکم بر پیری یا مشکلات سلامتی است. این روزها صورت پُر با گونه‌های گرد مد شده است و تقریبا همه به دنبال راه و روشی برای چاق شدن صورت می‌گردند. بعضی‌ها برای این کار به جراحان زیبایی مراجعه می‌کنند و عده‌ای هم به دنبال روش‌های طبیعی و تغذیه‌ای می‌گردند.
مراقبت از موها به واسطه استفاده از روتین مراقبتی استاندارد و مناسب، به حفظ سلامت موها کمک کرده و در افزایش زیبایی و جذابیت چهره نقش دارد. انواع مختلفی از محصولات مراقبتی برای کمک به تقویت موها به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند که در انتخاب آن‌ها باید به نوع نیاز و جنس موهای خود توجه کنید. به عنوان مثال موهای فر و مجعد نسبت به موهای صاف به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارند و راهکارهایی که برای مراقبت از این موها مورد استفاده قرار می‌گیرد با هم متفاوت است.
راز داشتن پوست خوب در روتین مراقبت از پوست شبانه شما است ، مثلا می تواند در روبالشی شما نیز باشد. تعویض نکردن روبالشی خود در هفته ممکن است باعث ایجاد مشکلات پوستی شود.
ناخن و وضعیت ظاهر آن می تواند تصویر خوبی از وضعیت سلامتی در اختیار افراد قرار دهد. یکی از این تغییرات شایع شیارهایی هستند که به دلایل مختلف، از افزایش سن گرفته تا بیماری‌های پوستی، روی ناخن‌ها ایجاد می‌شوند. در مجله خبری پرسون در مورد عواملی که باعث به وجود آمدن شیار ناخن می‌شوند و راه‌های درمان این مشکل صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.
شاید به نظر عجیب برسد که صورت نیز مانند سایر اندام های بدن نیاز به ورزش دارد، ورزش صورت برای جوانسازی و شادابی پوست بسیار مفید است. اما چگونه ورزش صورت را انجام دهیم که موثر واقع شود. با هم در مجله خبری پرسون با ورزش صورت به عبارت دیگر با یوگای صورت آشنا می شویم.