مد و زیبایی

آرایشگاه ها به عنوان مراکزی برای زیبایی و مراقبت از پوست و موهای افراد، همواره مورد توجه قرار گرفته اند. اما در این میان، مشاغل مختلفی در زمینه آرایشگری و مراقبت از مو و پوست در معروفترین سالن های ارایشی شهر تهران وجود دارند که از نظر درآمدی بسیار پرسود هستند. در ادامه به بررسی پردرآمدترین مشاغل آرایشگاه زنانه پرداخته می شود.
اگر شما هم دچار ریزش مو هستید و به دنبال راهی برای تقویت رشد موهای تان می گردید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.
قوانین زیادی برای شیک‌ پوشی مردان مطرح می‌ شوند. اگر دوست دارید در جلسات کاری، ملاقات ها و دورهمی ها ، مردی آراسته باشید، این چند قانون را به‌خاطر بسپارید.
ویتامین C به دلیل خواص مفید ضدپیری و کمک به حفظ سلامت و درخشندگی پوست، یکی از مواد معدنی مهم و ضروری برای مراقبت از این ارگان حیاتی است.
یک متخصص پوست و مو درباره انواع آفتاب سوختگی های فصل تابستان با علائم شایع توضیحاتی ارائه داد.
زمانی که شرکت‌های قانونی که نماینده انحصاری کارخانه‌ها بودند و با ثبت منبع در وزارت بهداشت، گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده رسمی واردات می‌کردند و دارای اشتغال پایدار بودند ورشکست شدند، بیش از ۸۰۰۰ نفر بیکار شدند و همین افراد به چمدانی وارد کردن محصولات آرایشی و بهداشتی از راه‌های غیر رسمی روی آوردند.
بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد.
پاک کردن آرایش صورت در پایان روز باید به‌درستی انجام شود؛ چون اهمیت زیادی دارد. یادتان باشد که پاک‌سازی روزانه پوست در حفظ سلامت و زیبایی آن نقش مهمی دارد. با پاک‌سازی پوست صورت، اثرات عرق و سلول‌های مرده پوست و چربی‌های اضافی آن را می‌زدایید.
یک متخصص پوست و مو راهکار درمان جوش‌های زیرپوستی را استفاده از کرم‌های لایه‌بردار یا جراحی عنوان کرد.
ضد آفتاب ها با گذر زمان و تحت تأثیر عوامل مختلف، مانند نور خورشید، گرما، رطوبت و هوا، ممکن است فاسد شوند.
اگر ریمل شما قبل از اتمام تاریخ مصرف خشک شده است، نگران نباشید با چند ترفند کوچک می توانید به راحتی ریمل را بازسازی کنید.
درمان با نور آبی و قرمز، روش خون آشام، عصاره ی حلزون، ماسک خاویار، میکرونیدلینگ پوست سر و درمان با جفت جنین گوسفند از عجیب ترین روش هایی هستند که تابحال برای جوانسازی پوست استفاده می شوند.