مد و زیبایی

بسیاری از خانواده‌ها با اینکه یک یا چند عضو در خانواده به سراغ این نوع عمل زیبایی بروند مخالفت می‌کنند و نگران عوارض جانبی بعد از آن هستند.
برای نگهداری از موها در شب و موقع خواب راهکارهای مناسب و آسانی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید از آسیبی که به موهایتان می‌رسد جلوگیری کنید.
داشتن ناخن‌های شکننده یکی از مشکلات اصلی برای خانم‌هاست، شما هم اگر ناخن‌های شکننده‌ای دارید به راحتی می‌توانید با ۳ ماده طبیعی، ناخن‌هایتان را تقویت و زیبا کنید.
مراقبت از موها و حفظ آن ها در شرایط سالم و زیبا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما عوامل مختلفی مانند استفاده مکرر از مواد شیمیایی، استایل های گرم و دما، آلودگی هوا و تغذیه نامناسب میتوانند باعث آسیب و ضعف موها شوند.
امان از دست این کورتیزول! وقتی استرس داشته باشید و سطح ترشح این هورمون بالا برود قندخون‌تان هم بالا خواهد رفت. بر اثر این اتفاق فرایندی پیش می‌آید که پزشکان آن را تحت عنوان «گلیکیشن» می‌شناسند. گلیکیشن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می‌شود، دو فیبر پروتئینی که پوست را نرم و بدون چین و چروک نگه می‌دارند.
پاکسازی پوست فرآیندی است که در آن آلودگی، چربی، باکتری و سایر ناخالصی‌ها از سطح پوست شما پاک می‌شود. این یک بخش ضروری از روتین مراقبت از پوست روزانه شماست که به حفظ سلامت پوست، درخشندگی و شفافیت آن کمک می‌کند. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که پاکسازی پوست چیست، چرا باید آن را انجام دهید و چگونه آن را برای شرایط مختلف پوستی به کار بگیرید.
داشتن مو هایی صاف و لخت آرزوی هر خانمی است. یکی از راه های صاف کردن مو استفاده از اتوی مو است اما این راه ضررهایی هم برای موهای تان دارد.
ناخن‌های محکم و سالم افزون‌بر زیبایی بصری نشانه سلامت فردی هستند. برای داشتن ناخن‌هایی زیبا و سالم می‌توانید با تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی آنها را تقویت کنید.
شده تا به حال پس از شنیدن رضایت دوستان و آشنایان از کرم پودر مک یا لورال این محصولات را تهیه کنید؛ اما پس از استفاده متوجه شوید از کیفیت کافی برخوردار نیستند!
روش‌های خانگی مختلفی برای درمان خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و همچنین داشتن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.

پرپشت و بلند شدن مژه ها یکی از خواسته های هر خانمی است، برای پرپشت و بلند شدن مژه ها ترفندهای آرایشی کارآمدی به شما معرفی می کنیم.