رسانه‌های دیگر

اخیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد.
نامه اعتراضی شهید سلیمانی و برجام 2 و 3 را که یادتان نرفته است؟

حمله کیهان به روحانی اصلاح طلب

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در ادبیاتی مغالطه‌آمیز گفت: سردار سلیمانی به طور جدی پایبند به اصل عدم ورود نظامی‌ها به عرصه سیاست بود اما عده‌ای از هم‌ لباسان سردار سلیمانی راه او را فراموش کرده‌اند و فقط به فکر خودی و غیرخودی ‌سازی هستند.
دیروز خبری درباره پخش مجموعه پویانمایی «نام‌ها» به کارگردانی رضا میرکریمی منتشر شد. این اثر در 4 اپیزود، برشی از زندگی 4 شهید مشهور دفاع مقدس یعنی شهید عباس دوران، شهید مهدی باکری، شهید مصطفی چمران و شهید حسن باقری را به تصویر کشیده است.
گاهی وسایل آزمایشگاهی قاچاق و تقلبی تاثیر زیادی در نتیجه آزمایش می‌گذارند. به طور مثال، آمار تشخیص بارداری مرد‌ها در آزمایشگاه‌ها گواه این نکته است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روش انتقادی داشتن را برای رسانه ملی و تمام رسانه‌ها لازم می‌دانیم ولی با دو شرط. اول اینکه انتقادها منصفانه باشند و دیگر اینکه با تبعیض همراه نباشند.
خطاب به نمایندگان ظاهرا دغدغه‌مند و دلسوزی مثل جناب نقدعلی باید گفت اگر واقعا نگران سرمایه اجتماعی نظام و آرامش افکار عمومی هستند به چالش‌های روزمره عصبانی‌کننده دیگری که شاید بعضا اولویت بالاتری هم نسبت به برخورد تند با بی‌حجابی پیدا کرده باشد هم بپردازند.
شرایط بازار ارز حتی صدای مجلسی‌ها راه هم درآورد این درحالی است که محمد باقر قالیباف به مسئولان بازار ارز یعنی خاندوزی و صالح آبادی که روز گذشته به مجلس فراخوانده شدند تا توضیحاتی درباره مساله افزایش نرخ ارز به بهارستانی‌ها بدهند.
قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی آخر هفته از مرز روانی ۴۰ هزار تومان عبور کرد. عددی «رُند» که برای بازارهای دارایی و معامله‌گران آن بسیار حساس است. دلار که پنجشنبه در معاملات نقدی تا سطح ۳۹۸۰۰ تومان پیش رفته بود، از عصر روز پنجشنبه گذشته در معاملات فردایی به بیش از ۴۰ هزار تومان رسید. در همین حال، قیمت سکه هم دوباره به مرز یک عدد «رُند» دیگر نزدیک شد؛ 20 میلیون تومان.
«مجلس در رأس امور است»؛ این سخن امام‌خمینی(ره) همواره از سوی همه نمایندگان، مقامات و مسئولان بیان شده و بر جایگاه مجلس شورای اسلامی به‌عنوان تنها نهاد قانونگذاری کشور و یکی از قوای سه‌گانه تاکید دارد؛ اما به‌نظر می‏‌رسد که طی چند سال اخیر هرچه به جلوتر آمدیم با برخی اقدامات و مصوبات شاهدیم که مجلس از یک نهاد تصمیم‏‌گیر و تصمیم‏‌ساز به یک نهاد مشورتی و پیشنهاددهنده تقلیل جایگاه می‏‌یابد.
روزنامه جوان نوشت: دیدار علی کریمی، یکی از لیدرهای مجازی اغتشاشات اخیر ایران با رئیس‌جمهور آلمان خبری بود که اواخر هفته گذشته منتشر شد. علی کریمی پس از نقش‌آفرینی مجازی در آشوب‌های اخیر کشور، توانست همراه با خانواده‌اش ویزای امریکا را دریافت کند و قرار است به زودی از آلمان به امریکا برود.